От какво ще зависи успехът на вашите онлайн продажби
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

От какво ще зависи успехът на вашите онлайн продажби

Събитието ще се проведе в Sofia Event Center, а ранната регистрация продължава до 22 март

От какво ще зависи успехът на вашите онлайн продажби

Конференцията "Успешни стратегии за електронна търговия" на "Капитал" ще срещне лидерите в сектора, за да представят новата посока, тенденции и модели в развитието на дигиталното пазаруване

Силвия Радославова
3951 прочитания

Събитието ще се проведе в Sofia Event Center, а ранната регистрация продължава до 22 март

© Цветелина Белутова


Ако прогнозите на анализаторите се сбъднат, то през 2025 г. всяка пета или шеста покупка в света ще бъде направена онлайн. Потребителите ще пазаруват все повече с помощта на гласови асистенти и чатботове, изкуственият интелект ще намира и препоръчва най-точните продукти, част от тях ще могат да бъдат тествани през различни онлайн симулации, а логистиката и доставките ще изискват все по-малка човешка намеса.

Дали и колко бързо пазарите в различните държави по света ще се доближат до така начертаната прогноза е въпрос, който зависи от твърде много фактори, но във всички случаи онлайн пазаруването ще продължи да се изкачва към върха на своя потенциал, а стратегиите за едно интензивно и запомнящо се онлайн присъствие ще стават все по-важна част от мисленето в ритейла.

Четвъртата годишна конференция на вестник "Капитал" "Успешни стратегии за електронна търговия" ще погледне към тенденциите, иновациите и новите модели в света на дигиталното пазаруване, за да даде отговори на въпросите за посоката и скоростта на развитие в сектора. Събитието ще се проведе на 11.април в Sofia Event Center.

То ще събере заедно онлайн търговци, маркетплейс платформи, ритейл компании, бранд мениджъри, производители и представители на всички свързани с ритейла индустрии.

Акценти и гости в програмата

Сред лекторите на форума тази година са ръководителят на бизнес отдела на Ebay за Израел и нововъзникващите парази в Европа и Африка Анна Пелкин, редакторът на специализираното издание Retail Week Джон Райън и Луиза Никълс, която оглавява отдела Home online на британската веригата универсални магазини John Lewis.

Акцент в програмата ще бъде и европейската регулаторна рамка. Политическият секретар на Европейската омниченъл и онлайн търговската асоциация (EMOTA) Керето Гормсен ще посочи трендове и перспективи за бизнеса, идващи от приетото в ЕС законодателство срещу географското блокиране. Регулацията за геоблокирането е в сила от края на миналата година и цели да премахне ограниченията, смятани за дискриминация на база местоположението на клиента, така че той вече да може да получава стоки и услуги, без да бъде пренасочван към местни сайтове и електронни магазини.

Съоснователят на адвокатското дружество "Точева и Мандаджиева" Жулиета Точева ще разкаже "Как "новата сделка за потребителите" на ЕК ще промени електронната търговия".

За конференцията в София пристигат още мениджърът дигитални продукти на авиокомпанията KLM Марк Толенс, който ще говори как да превърнем обратната връзка от потребителите в реална визия за дигиталното развитие на компанията, и изпълнителният директор на италианската компания за кухненско оборудване Ausker, Гуидо Зоболи, който ще даде практически съвети за прескачането на посредниците и успешните онлайн директни продажби.

Сред големите теми във форума ще бъдат още интеграцията на изкуствения интелект в електронната търговия и новите технологии, тенденциите в мобилните плащания, иновациите в доставките и логистиката.

Освен върху глобалните трендове конференцията ще погледне и върху развитието, предизвикателствата и успехите на българския пазар. Участници в панела са мениджърите на водещи компании от различни сегменти, сред които платформата OLX, румънската верига стоки за дома Virve, която оперира в България, магазините за играчки "Хиполенд" и куриерската "Спиди".

Ако прогнозите на анализаторите се сбъднат, то през 2025 г. всяка пета или шеста покупка в света ще бъде направена онлайн. Потребителите ще пазаруват все повече с помощта на гласови асистенти и чатботове, изкуственият интелект ще намира и препоръчва най-точните продукти, част от тях ще могат да бъдат тествани през различни онлайн симулации, а логистиката и доставките ще изискват все по-малка човешка намеса.

Дали и колко бързо пазарите в различните държави по света ще се доближат до така начертаната прогноза е въпрос, който зависи от твърде много фактори, но във всички случаи онлайн пазаруването ще продължи да се изкачва към върха на своя потенциал, а стратегиите за едно интензивно и запомнящо се онлайн присъствие ще стават все по-важна част от мисленето в ритейла.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK