С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 мар 2019, 11:06, 3536 прочитания

От какво ще зависи успехът на вашите онлайн продажби

Конференцията "Успешни стратегии за електронна търговия" на "Капитал" ще срещне лидерите в сектора, за да представят новата посока, тенденции и модели в развитието на дигиталното пазаруване

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ако прогнозите на анализаторите се сбъднат, то през 2025 г. всяка пета или шеста покупка в света ще бъде направена онлайн. Потребителите ще пазаруват все повече с помощта на гласови асистенти и чатботове, изкуственият интелект ще намира и препоръчва най-точните продукти, част от тях ще могат да бъдат тествани през различни онлайн симулации, а логистиката и доставките ще изискват все по-малка човешка намеса.

Дали и колко бързо пазарите в различните държави по света ще се доближат до така начертаната прогноза е въпрос, който зависи от твърде много фактори, но във всички случаи онлайн пазаруването ще продължи да се изкачва към върха на своя потенциал, а стратегиите за едно интензивно и запомнящо се онлайн присъствие ще стават все по-важна част от мисленето в ритейла.


Четвъртата годишна конференция на вестник "Капитал" "Успешни стратегии за електронна търговия" ще погледне към тенденциите, иновациите и новите модели в света на дигиталното пазаруване, за да даде отговори на въпросите за посоката и скоростта на развитие в сектора. Събитието ще се проведе на 11.април в Sofia Event Center.

То ще събере заедно онлайн търговци, маркетплейс платформи, ритейл компании, бранд мениджъри, производители и представители на всички свързани с ритейла индустрии.

Акценти и гости в програмата



Сред лекторите на форума тази година са ръководителят на бизнес отдела на Ebay за Израел и нововъзникващите парази в Европа и Африка Анна Пелкин, редакторът на специализираното издание Retail Week Джон Райън и Луиза Никълс, която оглавява отдела Home online на британската веригата универсални магазини John Lewis.

Акцент в програмата ще бъде и европейската регулаторна рамка. Политическият секретар на Европейската омниченъл и онлайн търговската асоциация (EMOTA) Керето Гормсен ще посочи трендове и перспективи за бизнеса, идващи от приетото в ЕС законодателство срещу географското блокиране. Регулацията за геоблокирането е в сила от края на миналата година и цели да премахне ограниченията, смятани за дискриминация на база местоположението на клиента, така че той вече да може да получава стоки и услуги, без да бъде пренасочван към местни сайтове и електронни магазини.

Съоснователят на адвокатското дружество "Точева и Мандаджиева" Жулиета Точева ще разкаже "Как "новата сделка за потребителите" на ЕК ще промени електронната търговия".

За конференцията в София пристигат още мениджърът дигитални продукти на авиокомпанията KLM Марк Толенс, който ще говори как да превърнем обратната връзка от потребителите в реална визия за дигиталното развитие на компанията, и изпълнителният директор на италианската компания за кухненско оборудване Ausker, Гуидо Зоболи, който ще даде практически съвети за прескачането на посредниците и успешните онлайн директни продажби.

Сред големите теми във форума ще бъдат още интеграцията на изкуствения интелект в електронната търговия и новите технологии, тенденциите в мобилните плащания, иновациите в доставките и логистиката.

Освен върху глобалните трендове конференцията ще погледне и върху развитието, предизвикателствата и успехите на българския пазар. Участници в панела са мениджърите на водещи компании от различни сегменти, сред които платформата OLX, румънската верига стоки за дома Virve, която оперира в България, магазините за играчки "Хиполенд" и куриерската "Спиди".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Веригата Lafka затвори 10 Веригата Lafka затвори

На пазара прогнозират, че държавата в лицето на спортния тотализатор или "Български пощи", ще придобие веригата до седмици

22 фев 2020, 10886 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Край Кипър беше открито едно от най-големите газови находища

Намерените от ExxonMobil залежи в Средиземно море се оценяват на 5-8 трлн. кубични фута, а стойността им може да достигне 30-40 млрд. долара

Още от Капитал
Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10