С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 11 мар 2019, 11:26, 10641 прочитания

"Фантастико" инвестира 24 млн. лева в нов супермаркет в София

До края на годината веригата планира да открие още три магазина – в столицата, Банкя и Перник

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Търговската верига "Фантастико" отвори нов супермаркет на столичния бул. "Черни връх" 204, в който инвестира 24 млн. лв. До края на годината компанията планира да открие още три магазина – в София, Банкя и Перник, съобщиха от дружеството.

Новият обект се намира в непосредствена близост до работещ денонощен магазин на веригата, който сега затвори за реконструкция. След обновяването му в него ще се помещават аптека, химическо чистене, оптика, магазин за битова техника "Зора" и др. Откриването е предвидено за лятото и заедно с новия супермаркет на този адрес ще се заформи мини търговски център, обясниха от компанията.


Новият магазин

Новият супермаркет е "лице срещу лице" с новооткрит обект на "Лидл", който е разположен от другата страна на булеварда. "Фантастико" отново е денонощен и се разпростира върху 4090 кв. метра застроена площ, разполага с покрит паркинг с 91 паркоместа плюс още над 150 на открито.

"Капитал" е част от проекта "Европа говори", който цели да насърчи диалога между хора с различни политически възгледи от цяла Европа. За да участвате, попълнете краткия въпросник долу:
В магазина ще има и допълнителни услуги - офиси за сключване на застраховки, за плащане на битови сметки, чейндж бюро и др. Сградата е с висока енергийна ефективност, има и станции за зареждане на електромобили. Обектът осигурява над 50 допълнителни работни места.



През декември миналата година "Фантастико" откри нов супермаркет на столичния булевард "Г. М. Димитров" върху 4700 кв.м, а общата разгъната застроена площ е повече от 10 000 квадратни метра. Инвестицията в него е за над 39 млн. лв., а новите работни места са над 100.

Търговска верига "Фантастико" е създадена през 1991 г. и притежава 42 супермаркета под едноименната марка, разположени в София, гр. Елин Пелин и Кюстендил. В компанията работят над 3100 служители.

През 2017 г. групата "Фантастико" (която включва "Европа ВН", "Евро Харт", "Винтерко БГ", "Ван холдинг", ЕТ "Валери Николов", "Юнисейф", "Дар ГН") отчита общо приходи 491.2 млн. лв. (431.8 млн. лв. за 2016 г.) и печалба 24.4 млн. лв. (23.42 млн. лв. за 2016 г.).
Още нови магазини и от други вериги

В началото на февруари "Билла" откри магазин в новостроящия се в столицата жилищен и бизнес комплекс Garitage Park. "Продължаваме да следваме стратегията ни за откриване на магазини приоритетно в София и другите големи градове - Пловдив, Варна, Бургас. Очаквайте обаче и изненади – магазини в отделни малки градове с население около 20 000 жители", коментира Бойко Сачански, управител на "Билла България", в отговор на въпроси на "Капитал".

Плановете на "Лидл" за тази година включват откриване на поне пет нови магазина в големите градове и Черноморието. В средата на февруари отвори 94-ият магазин на веригата в курорта Св. св. Константин и Елена, следват Поморие, Царево и няколко обекта в София. Програмата за реновиране включва 60 магазина, като за две години компанията обнови общо 42, а през 2019 г. - и останалите 18.

През 2019 T Market - част от Maxima Grupė, ще отвори поне четири нови супермаркета и ще реновира минимум четири от обектите си в страната. Оперативната стратегия на литовската Maxima Grupė, която оперира търговски вериги в Прибалтика, Полша и България, предвижда 600 млн. евро инвестиции до 2025 г., насочени към модернизиране и разширяване на мрежата от магазини. Средствата са предвидени за укрепване на мрежата от магазини и за разработване на нови канали за продажби.

В края на февруари "Кауфланд България" откри първия си хипермаркет във Велико Търново, който е 59-и за веригата в страната, като инвестира в него близо 25 млн. лв. През 2019 г. веригата планира да разшири логистичната си база в с. Стряма, да работи по изграждане на своя пети хипермаркет във Варна (на ул. "Девня" в кв. "Одесос") и да продължи с модернизацията на обектите си в цялата страна.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама 1 Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама

Председателят на браншовото сдружение IAB Bulgaria пред "Капитал"

17 фев 2020, 827 прочитания

Печалбата на SoftBank пада с 99% заради загубите от Vision Fund Печалбата на SoftBank пада с 99% заради загубите от Vision Fund

Изпълнителният директор Масайоши Сон загърбва плановете си за втори фонд след отчетените загуби

17 фев 2020, 683 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
FinTech Summit 2019: Идва времето на роботите и виртуалните асистенти

Финтех компаниите вече не водят битка за банковите клиенти, а се фокусират върху функционалността на услугите си, смята Артур Дервишински от SAP

Още от Капитал
Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

Оскари в преход

На еклектична церемония Академията балансира между сигурността и риска. "Паразит" направи история. Брад Пит, Лора Дърн, Хоакин Финикс и Рене Зелуегър спечелиха при актьорите

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10