С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 сеп 2019, 12:00, 3200 прочитания

Kiler.bg предоставя цялостно и сигурно решение за съхраняване на вещи извън дома

Димитър Маринов, управляващ директор, за удобствата, разрастването и бъдещето на услугата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Как се роди идеята за "килер под наем", ползвахте ли опит от чужбина?
- Идеята се роди съвсем случайно. Със съпругата ми ни се наложи преди време доста скоростно да изнесем мебелите от апартамента си и се оказа, че никой не предлага подходящи помещения за кратък период от време. Имаше варианти с контейнери или общи складови пространства, но нито един от тях не гарантираше сигурността и доброто им съхранение.
Що се отнася до опита: ние не само ползвахме, но и изцяло оставихме една от водещите компании в света да изпълни целия проект – дизайн и изпълнение. На запад този вид услуга съществува от над 50 години и нямаше нужда "да измисляме топлата вода".

Какво точно предлагате, при какви условия и цени?
- Предлагаме мини складови помещения с размери между 1 и 20 кв.м с денонощен достъп, защитени с охранителна система от последно поколение. Разполагаме с над 750 бр. Цените започват от 22.00 лв. на месец с ДДС и зависят от размера. Като допълнение към основната ни услуга предлагаме товарен автомобил под наем почасово, опаковъчни материали и товарни услуги.


Как гарантирате неприкосновеността и сигурността на съхраняваните вещи, какви допълнителни системи за контрол въвеждате?
- За да гарантираме сигурността при толкова много хора и помещения се обърнахме към една от най-големите международни фирми за охранителна техника, която препроектира и изгради нашата 5-степенна охранителна система. Тя включва множество датчици във всяко помещение, камери и идентификация на посетителите. Също така и нашите охранители са денонощно на обекта. Към това можем да добавим и системите ни за контрол на въздуха и влажността.

Какъв е интересът към услугите на Kiler.bg и как този интерес провокира израстването на компанията?
- Търсенето беше по-голямо от очакваното и се наложи бързо да се разширим. Тази година добавихме 300 нови помещения към първите 450. Това прави над 5000 кв.м реално отдаваема площ. Вече правим планове и за бъдещо разширяване на нова локация в София.

Как се развива услугата, какви новости и допълнителни улеснения за клиентите въвеждате?
- Искаме да отговорим на всяка нужда на нашите клиенти. Нашата рецепция работи по 12 часа през делнични дни и събота. От миналата година си партнираме със "Спарк", а също така имаме и станция за зареждане на електромобили. Изградили сме система за онлайн наемане и плащане на помещенията. Отскоро имаме и специализирано помещение за пакетиране, в което има пощенска станция на "Спиди". Добавихме и още по-малки помещения – тип шкаф, които са на цена от 16.20 лв на месец. Въведохме и възможност за 1-седмично наемане.



Какъв е профилът на вашите клиенти, кои преобладават - физически или юридически лица?
- Първата година определено беше доминирана от корпоративни клиенти. Бизнесът винаги е по-активен и търсещ нови решения. Впоследствие тенденцията започна да се обръща и сега вече вървим към паритет.

Kiler.bg предоставя цялостно и сигурно решение за съхраняване на вещи извън дома



Как се променя търсенето, какви тенденции се наблюдават в предпочитанията на клиентите и как това се отразява на гъвкавостта на компанията?
- За 2 години над 500 клиента се възползваха от услугите ни, като над 300 не планират да освобождават помещенията си през следващите месеци. Довериха ни се както някои от най-големите фирми в страната, избирайки ни за подходящо място за техните архиви и документи, доста оналайн магазини, но също така и хората, които искат да са спокойни за вещите си. Стремим се винаги да отговорим на всяка специфична нужда на нашите клиенти.

Имате ли конкуренция в столицата, защо е предпочитана услугата, какви са нейните предимства?
- Към този момент нямаме директна конкуренция, но нямаме нищо против, ако се появи. Трябва още доста време и усилия, за да запознаем хората с този нов тип услуга и всяка помощ е добре дошла. Колегите от Англия се притесняват, че запознатостта с тази услуга е под 50% при тях. Ние в София сме далеч и от 5%.

Планирате ли да развиете услугата и в други градове на страната?
- На този етап сме фокусирали усилията си ексклузивно към София. Може би след известно време и още няколко реализирани проекта тук ще се обърнем и към другите градове в страната.

Какви са плановете ви за бъдещето на услугата?
- Нашият отрасъл също се опитва да бъде в крак с времето и технологиите. Ние работим съвместно с Европейската селф сторидж федерация (FEDESSA) за развитието и внедряването на множество иновации. Някои от тях вече са реалност, като например робот, който може да посрещне клиенти денонощно, да им покаже помещението, да отговори на въпросите им и да подпише договор. За да бъдем в крак с бъдещето, се налага да сме адаптивни, мобилни и там, където сме необходими.

Всичко за услугата на www.kiler.bg и тук
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Стартиращи компании могат да кандидатстват в програмата на OTP Bank Стартиращи компании могат да кандидатстват в програмата на OTP Bank

Крайният срок е 22 ноември, а обучението започва в началото на март

21 окт 2019, 450 прочитания

Екип на Евгени Ангелов и Елвин Гури ще управлява мецанин фонд за 55 млн. евро Екип на Евгени Ангелов и Елвин Гури ще управлява мецанин фонд за 55 млн. евро

Новата структура ще предоставя алтернатива на банковия кредит за малки и средни предприятия

21 окт 2019, 656 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Naspers се разделя на две и прави европейски IT гигант с оценка от 120 млрд. долара

Южноафриканската компания листна Prosus на борсата в Амстердам

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10