С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 мар 2019, 15:20, 1954 прочитания

Strategies for Ecommerce success 2019: Как John Lewis & Partners постига най-доброто от своите физически и онлайн магазини

Луиза Никълс, ръководител на търговския отдел Home Online на веригата, ще говори за успешното приспособяване към бързо променящия се климат в ритейла

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Луиза Никълс е старши търговски мениджър на отдела Home Online на британската верига универсални магазини John Lewis. Екипът, който ръководи, отговаря за стратегиите за растеж на продажбите и внедряването на промени в платформата. Никълс има водеща роля за поддържането на конкурентните предимства на бранда по отношение на съдържание, асортимент и потребителското преживяване на клиентите. Звеното, което управлява, отговаря за продажби, възлизащи на 500 млн. паунда. В компанията е от 15 години и е заемала различни ръководни позиции в нейните онлайн отдели.
Дори да не сте чували за магазините John Lewis & Partners във Великобритания, със сигурност сте попадали на някой от коледните клипове на веригата, които по традиция са едно от събитията на празника в цяла Европа. Те са красиво заснети и носят силни емоционални послания, а тазгодишното видео с участието на Елтън Джон има 13 млн. гледания в Youtube и награда за изключителни визуални ефекти в областта на рекламата от престижния VES Awards. John Lewis определено е сред търговците, които знаят как да се свържат със своите потребители, да ги накарат да се чувстват специални и да се връщат във физическите и онлайн магазини.

Така е още от 1864 г., когато Джон Люис отваря своя малък магазин в Оксфорд, до днес, когато веригата с 403 обекта и оборот 10.2 млрд. паунда се нарежда сред 5-те най-успешни ритейлъра във Великобритания и сред най-големите в Европа. Тя оперира през брандовете Waitrose и John Lewis. Първият управлява специализираните в продажбите на хранителни продукти обекти, а вторият - универсалните магазини, чието портфолио включва богат асортимент от стоки за дома и градината, обзавеждане, електроника, дрехи, козметика, детски и бебешки стоки. Голямата част от марките на John Lewis са ексклузивни и създадени от партньори на групата, а компанията има амбицията през 2025 г. техният дял да бъде 50%.


John Lewis & Partners е уникална и със своя модел на партньорства, който я прави най-големият в Обединеното кралство пример за бизнес, притежаван и демократично управляван от неговите служители. Днес те са близо 95 хил., а системата, по която се случва това управление, съществува от близо век.

Веригата умее да пази традициите, но едновременно с това се адаптира изключително успешно към променящата се среда и новите модели в ритейла. Така например още през 2014 г. делът на онлайн продажбите от универсалния магазин John Lewis е 28.1% от общите, а през 2017 г. той вече расте до 42%.

Приспособяването към промените ще бъде централна тема в презентацията, която Луиза Никълс ще изнесе в рамките на форума Strategies for Ecommerce success. Тя постъпва на работа в компанията веднага след дипломирането си през 2003 г. и е стратегически и търговски мениджър с богат опит в онлайн търговията и проектите на компанията. През последните няколко години реализира важни за платформата проекти – като нейната генерална смяна (2011 г.), последващото й подобряване (2016 г.), внедряване и надграждане на вътрешните инструменти за търсене, нововъведения в работата и производителността и преход към респонсив уебсайт (2018 г.). Никълс ще сподели опита на John Lewis в три важни посоки – адаптация към промените на физическите магазини, онлайн търговията и потребителското преживяване.
Конференцията

Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11.април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Главболгарстрой" отвори представителен офис в Брюксел "Главболгарстрой" отвори представителен офис в Брюксел

Инициативата ще осигури на компанията достъп до идеи, модерни подходи и технологии в строителната индустрия

8 дек 2019, 268 прочитания

Маратонът: месеци тичане в EXCEL Маратонът: месеци тичане в EXCEL

По-лесно е да пробягаш 42 километра, отколкото да организираш голямо спортно събитие

7 дек 2019, 710 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Синергон холдинг" поиска официално да купи "Ви газ България"

Собствеността на пазара на пропан-бутан ще стане още по-концентрирана

Още от Капитал
Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Четиримилиардната алтернатива

Годината е рекордна за взаимните фондове, като те са сред малкото инвестиции, които бият инфлацията, макар да има и доста на загуба

Язовир "Черна дупка"

Пресъхването на язовир "Студена" заплаши Перник с пълно безводие до края на годината и разкри огромните пропуски при управлението на водите в България

Анестезиолозите на алианса

Лидерската среща на НАТО в Лондон се проведе "на обезболяващи", позаглади противоречията и отложи решаването на фундаменталните проблеми за по-късно

Звуковата терапия на Стейси Кент

What a Wonderful World: певицата за нуждата да имаме споделени преживявания в кризисно време

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10