Strategies for Ecommerce success 2019: Как John Lewis & Partners постига най-доброто от своите физически и онлайн магазини
Луиза Никълс, ръководител на търговския отдел Home Online на веригата, ще говори за успешното приспособяване към бързо променящия се климат в ритейла
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Визитка
Луиза Никълс е старши търговски мениджър на отдела Home Online на британската верига универсални магазини John Lewis. Екипът, който ръководи, отговаря за стратегиите за растеж на продажбите и внедряването на промени в платформата. Никълс има водеща роля за поддържането на конкурентните предимства на бранда по отношение на съдържание, асортимент и потребителското преживяване на клиентите. Звеното, което управлява, отговаря за продажби, възлизащи на 500 млн. паунда. В компанията е от 15 години и е заемала различни ръководни позиции в нейните онлайн отдели.Дори да не сте чували за магазините John Lewis & Partners във Великобритания, със сигурност сте попадали на някой от коледните клипове на веригата, които по традиция са едно от събитията на празника в цяла Европа. Те са красиво заснети и носят силни емоционални послания, а тазгодишното видео с участието на Елтън Джон има 13 млн. гледания в Youtube и награда за изключителни визуални ефекти в областта на рекламата от престижния VES Awards. John Lewis определено е сред търговците, които знаят как да се свържат със своите потребители, да ги накарат да се чувстват специални и да се връщат във физическите и онлайн магазини.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.