С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
20 мар 2019, 12:15, 2508 прочитания

Apple се насочва към телевизионния пазар

Компанията ще разкрие стратегията си на събитие следващата седмица

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Apple никога не е крила желанието си да влезе на телевизионния пазар, както и да го промени. Плановете за това датират още от времето на Стив Джобс, който през 2011 г. казва на биографа си, че "най-накрая е решил уравнението" на телевизията. Осем години по-късно Apple ще направи опит да пробие пазара със събитие в Купертино, озаглавено "Време е за шоу".

Настоящият изпълнителен директор на компанията Тим Кук залага на виждането, че текущата тенденция за по-малко кабелна телевизия и повече стрийминг услуги отваря нова ниша за Apple като посредник. Компанията иска да вкара повече персонализиране на телевизионното съдържание от различен набор от източници – включително и със собствени продукции.


Закъснели за партито

Apple и в момента има присъствие на телевизионния пазар – чрез физическия си продукт Apple TV – компактна кутия за стрийминг от различни приложения като Netflix, Amazon Prime и традиционни канали. Продуктът обаче далеч не е наложен и е маргинален дори сред най-твърдата фенбаза на компанията.

Тази концепция обаче е най-добрият залог за Apple да свързва различните източници на традиционно и нетрадиционно телевизионно съдържание. В момента повечето потребители са абонирани само за една нелинейна услуга от типа на Netflix или кабелна телевизия плюс стрийминг услуга – но броят на стрийминг услугите се увеличава. Освен големите играчи Netflix, Amazon и Hulu, през тази година ще започне стрийминга и на Disney+, а към тях могат да се добавят и множество по-малки услуги, като например на комиксовата компания DC.



Вероятно именно заради това Apple няма да заложи толкова на
свое съдържание или стрийминг услуга, а на възможността да се превърне в хъб за различните потоци. Така компанията ще може да избегне поне до някаква степен борбата между традиционните телевизионни канали и разрушителите на модели от страна на стрийминга.

И все пак – със собствено съдържание

Financial Times пише, че компанията все пак вероятно ще заложи и на свои продукции, но с по-различен подход, отколкото все по-многобройните заглавия на Netflix и Amazon. Apple вероятно ще търси няколко шоута или филми, които да са ексклузивни за Apple TV, но тези продукции да са с големи имена и бюджети.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Контракс" очаква 25% ръст на приходите през тази година "Контракс" очаква 25% ръст на приходите през тази година

За 2019 г. оборотът на IT компанията се свива, но печалбата расте повече от двойно

19 фев 2020, 762 прочитания

Бизнес в парализа: празниците в Китай приключиха, но не и проблемите на фирмите Бизнес в парализа: празниците в Китай приключиха, но не и проблемите на фирмите

Предприятията е трудно да продължат работа, когато работниците са заклещени в провинцията

19 фев 2020, 770 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Huawei с най-много заявки за патенти в Азия за 2018 г.

Китайският телекомуникационен гигант е подал 5405 заявления

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Оскари в преход

На еклектична церемония Академията балансира между сигурността и риска. "Паразит" направи история. Брад Пит, Лора Дърн, Хоакин Финикс и Рене Зелуегър спечелиха при актьорите

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10