Apple се насочва към телевизионния пазар

Компанията ще разкрие стратегията си на събитие следващата седмица

Тим Кук по време на представянето на Apple TV през 2015 г.
Тим Кук по време на представянето на Apple TV през 2015 г.
Тим Кук по време на представянето на Apple TV през 2015 г.    ©  Reuters
Тим Кук по време на представянето на Apple TV през 2015 г.    ©  Reuters

Apple никога не е крила желанието си да влезе на телевизионния пазар, както и да го промени. Плановете за това датират още от времето на Стив Джобс, който през 2011 г. казва на биографа си, че "най-накрая е решил уравнението" на телевизията. Осем години по-късно Apple ще направи опит да пробие пазара със събитие в Купертино, озаглавено "Време е за шоу".

Настоящият изпълнителен директор на компанията Тим Кук залага на виждането, че текущата тенденция за по-малко кабелна телевизия и повече стрийминг услуги отваря нова ниша за Apple като посредник. Компанията иска да вкара повече персонализиране на телевизионното съдържание от различен набор от източници – включително и със собствени продукции.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар