Strategies for Ecommerce success 2019: Онлайн успех без посредници
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Strategies for Ecommerce success 2019: Онлайн успех без посредници

Strategies for Ecommerce success 2019: Онлайн успех без посредници

Съоснователят на италианската компания за кухненски принадлежности Ausker Гуидо Зоболи ще говори за верния път в директните продажби на брандовете към клиента

Силвия Радославова
2447 прочитания

© Капитал


Визитка

Гуидо Зоболи е основател и изпълнителен директор на италианската компания за производство и онлайн търговия на готварско оборудване Ausker. Завършил е маркетинг в университета "Бокони" в Милано, а преди да стартира своето предприемаческо начинание, е бил Social Media и маркетинг мениджър на платформата за продажба на билети TicketOne. Ausker има зад гърба си две успешни Kickstarter кампании, като при втората през 2017 г. успява да набере 75% от нужното й финансиране за малко повече от седмица, излизайки с резултат от 168 хил. долара, който е пет и половина пъти над планирания. Компанията е известна с директния си подход в продажбите, а клиентите й са от 70 държави в целия свят.

За да стартираш и да наложиш марка само за няколко години, или трябва да имаш огромен маркетингов и рекламен бюджет, или да мечтаеш и преследваш целите си с размах, с който другите не се осмеляват. Гуидо Зоболи и неговите съдружници Ерминия Галанти и Николо Порта успяват по втория начин. Тяхната бизнес история започва от присъщата на италианците страст към храната и готвенето и трудността да намерят добрите готварски пособия на достъпни цени. Така се ражда идеята да ги създават и продават сами. Откриването на материали и правилна технология за първата им серия от тенджери и тигани отнема около 2 години. В центъра на концепцията за продукта е високото качество, а идеята за ниски и достъпни за по-широк кръг потребители цени намира реализация през създаването на онлайн бизнес модел, в който са изключени всички посредници, така че да не се правят допълнителни разходи, които да оскъпяват изделията.

Компанията им е създадена през април 2015 г. След набиране на средства от платформата Kickstarter през декември същата година вече са създадени и доставени първите поръчани от клиенти кухненски ножове. В края на декември Ausker успява да реализира и първите продажби през платформата Amazon. През 2017 г. ножовете вече са номер едно продажби в категорията си на пазарите в Италия и Франция. Най-много продажби компанията обаче продължава да прави през своя уебсайт ausker.com. Това й позволява да поддържа цените ниски, без да променя качеството.

Днес Ausker има десетки хиляди клиенти от над 70 държави в целия свят, а основателите й са се превърнали в посланици на иновативното мислене в ритейла. Гуидо Зоболи е геният, дал тласък на първоначалната идея за Ausker, и този, който въвлича в нея останалите двама съдружници. В рамките на конференцията Strategies for Ecommerce success той ще разкаже повече за визията на Ausker в директните продажби и могат ли те да бъдат печеливш ход в стратегията на всеки бранд и търговец.

Конференцията

Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11 април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.

Визитка

Гуидо Зоболи е основател и изпълнителен директор на италианската компания за производство и онлайн търговия на готварско оборудване Ausker. Завършил е маркетинг в университета "Бокони" в Милано, а преди да стартира своето предприемаческо начинание, е бил Social Media и маркетинг мениджър на платформата за продажба на билети TicketOne. Ausker има зад гърба си две успешни Kickstarter кампании, като при втората през 2017 г. успява да набере 75% от нужното й финансиране за малко повече от седмица, излизайки с резултат от 168 хил. долара, който е пет и половина пъти над планирания. Компанията е известна с директния си подход в продажбите, а клиентите й са от 70 държави в целия свят.

За да стартираш и да наложиш марка само за няколко години, или трябва да имаш огромен маркетингов и рекламен бюджет, или да мечтаеш и преследваш целите си с размах, с който другите не се осмеляват. Гуидо Зоболи и неговите съдружници Ерминия Галанти и Николо Порта успяват по втория начин. Тяхната бизнес история започва от присъщата на италианците страст към храната и готвенето и трудността да намерят добрите готварски пособия на достъпни цени. Така се ражда идеята да ги създават и продават сами. Откриването на материали и правилна технология за първата им серия от тенджери и тигани отнема около 2 години. В центъра на концепцията за продукта е високото качество, а идеята за ниски и достъпни за по-широк кръг потребители цени намира реализация през създаването на онлайн бизнес модел, в който са изключени всички посредници, така че да не се правят допълнителни разходи, които да оскъпяват изделията.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK