С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 мар 2019, 10:14, 2247 прочитания

Strategies for Ecommerce success 2019: Онлайн успех без посредници

Съоснователят на италианската компания за кухненски принадлежности Ausker Гуидо Зоболи ще говори за верния път в директните продажби на брандовете към клиента

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Гуидо Зоболи е основател и изпълнителен директор на италианската компания за производство и онлайн търговия на готварско оборудване Ausker. Завършил е маркетинг в университета "Бокони" в Милано, а преди да стартира своето предприемаческо начинание, е бил Social Media и маркетинг мениджър на платформата за продажба на билети TicketOne. Ausker има зад гърба си две успешни Kickstarter кампании, като при втората през 2017 г. успява да набере 75% от нужното й финансиране за малко повече от седмица, излизайки с резултат от 168 хил. долара, който е пет и половина пъти над планирания. Компанията е известна с директния си подход в продажбите, а клиентите й са от 70 държави в целия свят.
За да стартираш и да наложиш марка само за няколко години, или трябва да имаш огромен маркетингов и рекламен бюджет, или да мечтаеш и преследваш целите си с размах, с който другите не се осмеляват. Гуидо Зоболи и неговите съдружници Ерминия Галанти и Николо Порта успяват по втория начин. Тяхната бизнес история започва от присъщата на италианците страст към храната и готвенето и трудността да намерят добрите готварски пособия на достъпни цени. Така се ражда идеята да ги създават и продават сами. Откриването на материали и правилна технология за първата им серия от тенджери и тигани отнема около 2 години. В центъра на концепцията за продукта е високото качество, а идеята за ниски и достъпни за по-широк кръг потребители цени намира реализация през създаването на онлайн бизнес модел, в който са изключени всички посредници, така че да не се правят допълнителни разходи, които да оскъпяват изделията.

Компанията им е създадена през април 2015 г. След набиране на средства от платформата Kickstarter през декември същата година вече са създадени и доставени първите поръчани от клиенти кухненски ножове. В края на декември Ausker успява да реализира и първите продажби през платформата Amazon. През 2017 г. ножовете вече са номер едно продажби в категорията си на пазарите в Италия и Франция. Най-много продажби компанията обаче продължава да прави през своя уебсайт ausker.com. Това й позволява да поддържа цените ниски, без да променя качеството.


Днес Ausker има десетки хиляди клиенти от над 70 държави в целия свят, а основателите й са се превърнали в посланици на иновативното мислене в ритейла. Гуидо Зоболи е геният, дал тласък на първоначалната идея за Ausker, и този, който въвлича в нея останалите двама съдружници. В рамките на конференцията Strategies for Ecommerce success той ще разкаже повече за визията на Ausker в директните продажби и могат ли те да бъдат печеливш ход в стратегията на всеки бранд и търговец.
Конференцията

Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11 април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven

Участниците могат да получат инвестиция от 100 хил. евро

16 фев 2020, 1318 прочитания

Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години

Японският автомобилен производител се бори с имиджови щети и намаляващите продажби в САЩ

16 фев 2020, 1063 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BMW предупреди за спад на печалбата през 2019 г.

Сред основните причини за това са по-високите технологични разходи, хаосът около Brexit и продължаващото търговско напрежение между САЩ и Китай

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

Зараза за 300 млрд. долара

Китай и страните от региона ще пострадат най-много от вируса, но ако разпространението продължи по-дълго, западните икономики също ще понесат сериозни щети

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

От Маракеш до Париж и обратно

Писателят и художник Махи Бинбин за живота между две култури и социалната си дейност в Мароко

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10