С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 мар 2019, 10:14, 2157 прочитания

Strategies for Ecommerce success 2019: Онлайн успех без посредници

Съоснователят на италианската компания за кухненски принадлежности Ausker Гуидо Зоболи ще говори за верния път в директните продажби на брандовете към клиента

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Гуидо Зоболи е основател и изпълнителен директор на италианската компания за производство и онлайн търговия на готварско оборудване Ausker. Завършил е маркетинг в университета "Бокони" в Милано, а преди да стартира своето предприемаческо начинание, е бил Social Media и маркетинг мениджър на платформата за продажба на билети TicketOne. Ausker има зад гърба си две успешни Kickstarter кампании, като при втората през 2017 г. успява да набере 75% от нужното й финансиране за малко повече от седмица, излизайки с резултат от 168 хил. долара, който е пет и половина пъти над планирания. Компанията е известна с директния си подход в продажбите, а клиентите й са от 70 държави в целия свят.
За да стартираш и да наложиш марка само за няколко години, или трябва да имаш огромен маркетингов и рекламен бюджет, или да мечтаеш и преследваш целите си с размах, с който другите не се осмеляват. Гуидо Зоболи и неговите съдружници Ерминия Галанти и Николо Порта успяват по втория начин. Тяхната бизнес история започва от присъщата на италианците страст към храната и готвенето и трудността да намерят добрите готварски пособия на достъпни цени. Така се ражда идеята да ги създават и продават сами. Откриването на материали и правилна технология за първата им серия от тенджери и тигани отнема около 2 години. В центъра на концепцията за продукта е високото качество, а идеята за ниски и достъпни за по-широк кръг потребители цени намира реализация през създаването на онлайн бизнес модел, в който са изключени всички посредници, така че да не се правят допълнителни разходи, които да оскъпяват изделията.

Компанията им е създадена през април 2015 г. След набиране на средства от платформата Kickstarter през декември същата година вече са създадени и доставени първите поръчани от клиенти кухненски ножове. В края на декември Ausker успява да реализира и първите продажби през платформата Amazon. През 2017 г. ножовете вече са номер едно продажби в категорията си на пазарите в Италия и Франция. Най-много продажби компанията обаче продължава да прави през своя уебсайт ausker.com. Това й позволява да поддържа цените ниски, без да променя качеството.


Днес Ausker има десетки хиляди клиенти от над 70 държави в целия свят, а основателите й са се превърнали в посланици на иновативното мислене в ритейла. Гуидо Зоболи е геният, дал тласък на първоначалната идея за Ausker, и този, който въвлича в нея останалите двама съдружници. В рамките на конференцията Strategies for Ecommerce success той ще разкаже повече за визията на Ausker в директните продажби и могат ли те да бъдат печеливш ход в стратегията на всеки бранд и търговец.
Конференцията

Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11 април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

За втора година млади предприемачи могат да кандидатстват в програмата на ABLE За втора година млади предприемачи могат да кандидатстват в програмата на ABLE

Крайният срок за участие е 15 декември

8 дек 2019, 343 прочитания

General Motors и LG Chem ще инвестират над 2 млрд. долара в завод за батерии в САЩ General Motors и LG Chem ще инвестират над 2 млрд. долара в завод за батерии в САЩ

Компаниите ще си сътрудничат в произвоството на нови модели електромобили

8 дек 2019, 339 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BMW предупреди за спад на печалбата през 2019 г.

Сред основните причини за това са по-високите технологични разходи, хаосът около Brexit и продължаващото търговско напрежение между САЩ и Китай

Още от Капитал
Четиримилиардната алтернатива

Годината е рекордна за взаимните фондове, като те са сред малкото инвестиции, които бият инфлацията, макар да има и доста на загуба

Язовир "Черна дупка"

Пресъхването на язовир "Студена" заплаши Перник с пълно безводие до края на годината и разкри огромните пропуски при управлението на водите в България

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

Анестезиолозите на алианса

Лидерската среща на НАТО в Лондон се проведе "на обезболяващи", позаглади противоречията и отложи решаването на фундаменталните проблеми за по-късно

Звуковата терапия на Стейси Кент

What a Wonderful World: певицата за нуждата да имаме споделени преживявания в кризисно време

Гледни точки

Новата поредица прожекции "Киноточка" започва с документален филм за музиката в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10