Strategies for Ecommerce success 2019: Онлайн успех без посредници

Съоснователят на италианската компания за кухненски принадлежности Ausker Гуидо Зоболи ще говори за верния път в директните продажби на брандовете към клиента

Визитка

Гуидо Зоболи е основател и изпълнителен директор на италианската компания за производство и онлайн търговия на готварско оборудване Ausker. Завършил е маркетинг в университета "Бокони" в Милано, а преди да стартира своето предприемаческо начинание, е бил Social Media и маркетинг мениджър на платформата за продажба на билети TicketOne. Ausker има зад гърба си две успешни Kickstarter кампании, като при втората през 2017 г. успява да набере 75% от нужното й финансиране за малко повече от седмица, излизайки с резултат от 168 хил. долара, който е пет и половина пъти над планирания. Компанията е известна с директния си подход в продажбите, а клиентите й са от 70 държави в целия свят.

За да стартираш и да наложиш марка само за няколко години, или трябва да имаш огромен маркетингов и рекламен бюджет, или да мечтаеш и преследваш целите си с размах, с който другите не се осмеляват. Гуидо Зоболи и неговите съдружници Ерминия Галанти и Николо Порта успяват по втория начин. Тяхната бизнес история започва от присъщата на италианците страст към храната и готвенето и трудността да намерят добрите готварски пособия на достъпни цени. Така се ражда идеята да ги създават и продават сами. Откриването на материали и правилна технология за първата им серия от тенджери и тигани отнема около 2 години. В центъра на концепцията за продукта е високото качество, а идеята за ниски и достъпни за по-широк кръг потребители цени намира реализация през създаването на онлайн бизнес модел, в който са изключени всички посредници, така че да не се правят допълнителни разходи, които да оскъпяват изделията.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал