Strategies for Ecommerce success 2019: Как "новата сделка за потребителите" на ЕК ще промени електронната търговия

Правилата налагат онлайн търговците да бъдат по-прозрачни, по-информирани и информиращи и по-защитени информационно, казва адв. Жулиета Мандажиева

Визитка

Жулиета Мандажиева е съосновател на адвокатско дружество "Точева и Мандажиева". Кариерата й започва през 2000 г. във финансовата сфера, но постепенно се измества към финансовите технологии и дигиталната икономика. Тя консултира компании, в основата на чийто бизнес са онлайн платформи от сектора на логистиката, електронната търговия и търговията с лекарства, финансовите и инвестиционните проучвания. Занимавала се е задълбочено с комбинираното прилагане на правото на защита на потребителите, ePrivacy, GDPR, договорите за дистанционна продажба на финансови продукти и разплащанията в интернет. Жулиета Мандажиева е сред лекторите на конференцията Strategies for Ecommerce success, а фокусът на нейната презентация е отражението на "новата сделка" за потребителите на ЕК върху сектора на електронната търговия.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал