Apple започва трансформацията си към компания за услуги
Гигантът от Купертино представи стрийминг услуги и кредитни карти
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Американската технологична компания Apple, която е известна най-вече като производител на хардуерни устройства като iPhone, iPad, Mac и други, започна трансформацията си с насоченост повече услуги. На събитие в базата си в Купертино компанията представи три стрийминг услуги – за видео, новини и видеоигри, както и кредитни карти, направени в колаборация с Goldman Sachs и Mastercard, съобщава Reuters.
Така Apple се опитва в бъдеще да не се разчита толкова на продажба на хардуерни устройства, приходите от които неизменно се забавят през последните години и чиито цени постоянно вървят само нагоре. Компанията обаче не успя да впечатли собствените си инвеститори, след като не представи ключова информация относно цените на услугите си и акциите загубиха 1.2% от стойността си на Уолстрийт снощи.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Услугите, дето завършват на +, не свършват добре. Да питат гугъл.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.