С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
27 мар 2019, 17:15, 6052 прочитания

"Кауфланд България" инвестира над 64 млн. лв. в разширение на складовата си база

Общата складова площ на веригата вече е 359 хил. кв. метра

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Кауфланд България" откри втора база в своя логистичен комплекс в с. Стряма, в Индустриална зона "Раковски" край Пловдив. С него общата складова площ на веригата става 359 хил. кв. метра. Инвестицията в новото разширение е над 64 млн. лв., а заетите са близо 100, част от които са новоназначени, уточниха от компанията.

За нехранителни продукти


Новият склад е за нехранителни продукти – кухненски уреди, домашен текстил, облекла, канцеларски материали, автоаксесоари и др. В него са построени 53 нови рампи за прием на стоки и материали. Създадени са още 30 хил. места за складиране и 5000 зони за обработка на 100 хил. палети годишно.
За хранителни продукти

В съществуващата база, открита през 2005 г., вече ще се съхраняват само хранителни продукти. По данни на компанията дневно в нея пристигат 300 камиона, а годишно към хипермаркетите на Kaufland в страната, които вече са 59, се транспортират повече от 1 млн. палети, съобщи Емил Димитров, директор "Логистика" в компанията.

Съществуващата база разполага със 150 рампи. Резервните места за палети са 67 хил., в зоните за събиране на товарите те са 9000, на ролкови стелажи - 11 хил., а в зоната за прием и изход на стоки – 8000, уточняват от компанията.

Досегашните инвестиции на веригата в логистичния център надхвърлят 233 млн. лв., а заетите в него общо са 600. Той е изграден според най-новите екологични стандарти и работи с иновативни технологии, които щадят околната среда. Това е най-големият логистичен парк в ритейл търговията в страната, посочи Иван Чернев, председател на управителния съвет на "Кауфланд България".



Плановете

През февруари "Кауфланд България" откри първия си хипермаркет във Велико Търново. Инвестицията в него е за близо 25 млн. лв. и с него се разкриват над 100 нови работни места.

През 2019 г. веригата работи по изграждане на своя пети хипермаркет във Варна (на ул. "Девня" в кв. "Одесос") и продължава с модернизацията на обектите си в цялата страна.

Kaufland откри първия си магазин в страната през март 2006 г., а три години по-късно зае лидерско място, като измести "Метро кеш енд кери". Днес веригата има 59 хипермаркета в 34 града в България. По данни на компанията от 2006 г. досега тя е инвестирала в страната над 1.4 млрд. лв., а заетите в нея са над 6400.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кораби, задвижвани с амоняк, може да направят морския превоз "по-зелен" Кораби, задвижвани с амоняк, може да направят морския превоз "по-зелен"

Новото корабно гориво на азотна основа постепенно може да замени дизела след около десетилетие

20 фев 2020, 211 прочитания

"Контракс" очаква 25% ръст на приходите през тази година "Контракс" очаква 25% ръст на приходите през тази година

За 2019 г. оборотът на IT компанията се свива, но печалбата расте повече от двойно

19 фев 2020, 1059 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Strategies for Ecommerce success 2019: Как да изградим успешен търговски екип

"Важно е екипите да осъзнават, че потребителите не купуват продукти, а решения на проблемите си, така че да постигнат желаните резултати", казва Елена Гелеменова, търговски директор на OLX България

Още от Капитал
Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

За дизайнерите с любов

Българският стартъп Artery Team представя местни и международни дизайнерски марки в Etsy

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10