С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
28 мар 2019, 10:07, 1862 прочитания

Strategies for Ecommerce success 2019: Как да изградим успешен търговски екип

"Важно е екипите да осъзнават, че потребителите не купуват продукти, а решения на проблемите си, така че да постигнат желаните резултати", казва Елена Гелеменова, търговски директор на OLX България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Елена Гелеменова е търговски директор на българския бизнес на групата OLX. Тя се присъединява към компанията през 2017 г., като е отговорна за някои ключови нейни проекти. Сред тях са разрастването и управлението на телесейлс екипа, развитие и монетизация на платформите и внедряване на важни продуктови промени. Преди да стане част от екипа на OLX Гелеменова е работила в сайта за сравнение на цени pazaruvaj.bg, където придобива ценен опит в електронната търговия. Тя ще бъде след лекторите на конференцията Strategies for Ecommerce success, а фокусът на нейната презентация е успешното изграждане на търговски екипи.

OLX Group e глобален лидер сред сайтовете за обяви. Тя е представена в 35 държави на 5 континента и управлява портфолио от 18 успешни бранда.
Защо търговските екипи са важни за успеха на една платформа за онлайн обяви за продажби и какъв е опитът на OLX в тази посока?

Нашият основен фокус са потребителите - ако те продават успешно с помощта на инструментите, които им предоставяме, тогава и ние споделяме техния успех. Голяма част от бизнес потребителите, с които работим, приемат търговския ни екип като част от техния собствен и разчитат на тези хора да им помагат ежедневно, за да реализират по-добри продажби.


Какви са основните предизвикателства в създаването на един търговски екип и кои са най-важните предпоставки за неговата ефективност?

Може би най-трудната част при изграждането на търговки екип е намирането на правилните хора: мотивирани да се развиват, да учат нови неща, да се адаптират към нужните на клиентите, като търсят и намират решения заедно с тях. Важно е да осъзнават, че потребителите не купуват продукти, а решения на проблемите си, така че да постигнат желаните резултати. След това идва и изборът на правилните инструменти и метрики, с които да измерваме ефективността на екипа си.

Как екипите могат да добавят стойност към бизнес модела на сайтовете за търговски обяви? Какви са начините за измерване на тази стойност?



Целите, които си поставяме, са съизмерими с тези на нашите потребители. Търговците, които продават в OLX имат една основна цел: да продават повече и по-бързо. Нашата основна цел е да им помогнем в това тяхно начинание и те да бъдат успешни. Как точно правим всичко това - ще имате възможност да разберете по време на събитието.
Конференцията

Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11.април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.

Интервюто взе Силвия Радославова
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ваканционните имоти се завръщат на картата с добри инвестиции Ваканционните имоти се завръщат на картата с добри инвестиции

Гарантирана доходност, атрактивни цени и възможността за семейна ваканция в домашен уют са сред основните фактори, които движат пазара

14 дек 2019, 733 прочитания

Халите 2020: Ресторанти, барове и фермерски храни 2 Халите 2020: Ресторанти, барове и фермерски храни

Motto и Spaghetti Kitchen, Manzo, Forno Cipollini, La Bottega, Mediterraneo, 33 Гастронавти, By The Way, Memento и др. са сред обектите, с които собствениците на сегашния пазар преговарят

13 дек 2019, 2080 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
A1 Group избра Nokia за 5G мрежата си в Австрия

Този ход продължава дългогодишно сътрудничество с финландския доставчик на оборудване

Още от Капитал
Бъдещето на Google

Alphabet отваря нова страница след напускането на Сергей Брин и Лари Пейдж

Любимата пица на София

Успехът на малката пицария Franco’s в центъра на града се крие в качествените продукти, добрата цена и бързото обслужване

Песимизъм печели, оптимизъм - губи

Създаването на къс ETF фонд върху SOFIX отваря възможност за печалби при падащ пазар

В къщата на тайните търгове

In-house възлагането на обществени поръчки у нас се използва по странен начин на ръба на закона и за внушителната сума от над 3 млрд. лв.

Яра Бубнова: Връзката между изкуството и обществото е скъсана

Директорът на "Национална галерия" за проблемите пред музея и възможните решения

Театър: "За едно явление от електричеството"

"Възраждане" променя камерното си пространство до неузнаваемост за пиесата по Чехов

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10