Strategies for Ecommerce success 2019: Как да изградим успешен търговски екип
"Важно е екипите да осъзнават, че потребителите не купуват продукти, а решения на проблемите си, така че да постигнат желаните резултати", казва Елена Гелеменова, търговски директор на OLX България
©
Капитал
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Визитка
Елена Гелеменова е търговски директор на българския бизнес на групата OLX. Тя се присъединява към компанията през 2017 г., като е отговорна за някои ключови нейни проекти. Сред тях са разрастването и управлението на телесейлс екипа, развитие и монетизация на платформите и внедряване на важни продуктови промени. Преди да стане част от екипа на OLX Гелеменова е работила в сайта за сравнение на цени pazaruvaj.bg, където придобива ценен опит в електронната търговия. Тя ще бъде след лекторите на конференцията Strategies for Ecommerce success, а фокусът на нейната презентация е успешното изграждане на търговски екипи.OLX Group e глобален лидер сред сайтовете за обяви. Тя е представена в 35 държави на 5 континента и управлява портфолио от 18 успешни бранда.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове