Apple може да постигне това, за което Sony само си е мечтала
Компанията ще комбинира аудио, хардуер и софтуер чрез новата си услуга Apple TV+


Анина Сантова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Три стрийминг услуги - за видео, новини и видеоигри, би трябвало да проправят път на Apple към телевизионния пазар. Това е нова ниша за компанията, но е факт, че тя никога не е крила намеренията си да навлезе в сферата. След събитието в Купертино, на което тя представи услугите и кредитните си карти, изникнаха много въпроси - тези иновации не идват ли твърде късно, какви ще са цените и най-вече дали ще "убие" Netflix, за чиито услуги отдавна са се абонирали десетки милиони потребители. Netflix обаче няма защо да се паникьосва. Именно защото Apple се е насочила към модела на японската Sony.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход