Новата стратегия на H&M за по-малко разпродажби подобри резултатите на веригата

Приходите от продажби на компанията в България нарастват с 13% през последното тримесечие на миналата година

H&M обяви, че ще затвори 50 магазина в Европа до края на тази година, докато в световен мащаб те ще се увеличат със 175
H&M обяви, че ще затвори 50 магазина в Европа до края на тази година, докато в световен мащаб те ще се увеличат със 175
H&M обяви, че ще затвори 50 магазина в Европа до края на тази година, докато в световен мащаб те ще се увеличат със 175    ©  Reuters
H&M обяви, че ще затвори 50 магазина в Европа до края на тази година, докато в световен мащаб те ще се увеличат със 175    ©  Reuters

Новата стратегия на шведската модна верига Hennes&Mauritz (H&M) за по-малко разпродажби започва да дава резултат – маржовете на печалба се повишават, пише Financial Times. Акциите на втория по големина търговец на дрехи в света, които загубиха половината от стойността си през последните четири години, се повишиха с 16% след новините в петък. Групата обяви, че ще продължи с плана си за по-малко разпродажби и контрол над натрупаните непродадени дрехи.

"Движим се в правилната посока – виждаме, че процесът на трансформация върви добре и смятаме, че това ще се запази до края на годината", заяви главният изпълнителен директор на групата Карл-Йохан Персон.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар