Strategies for Ecommerce success 2019: Как и защо да продаваме в чужбина
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Strategies for Ecommerce success 2019: Как и защо да продаваме в чужбина

Strategies for Ecommerce success 2019: Как и защо да продаваме в чужбина

"Предстоящият ръст в трансграничната електронна търговия е силно подценяван в България", смята търговският директор на "Спиди" Радослав Крумов

Силвия Радославова
2339 прочитания

© Капитал


Визитка

Радослав Крумов е търговски директор на "Спиди" и създател на куриерската "Рапидо", която беше придобита от "Спиди". Има богат опит в сектора на логистиката и доставките и в последните няколко години беше движеща сила в развитието на "Рапидо" като доверен партньор на електронния бизнес в България. Има инженерно и икономическо образование.

Крумов ще бъде лектор на конференцията Strategies for Ecommerce success и ще говори за значението на продажбите на външните пазари.

Кои са водещите глобални промени, които се случват в сферата на доставките в електронната търговия?

Не бих могъл да дам изчерпателен отговор. Това, което се вижда с просто око, е консолидация на големите мрежи и подготовка за едни много по-сериозно обеми на трансгранична електронна търговия. Инвестира се сериозно в много области - логистика, капацитет на хъбове и депа, софтуерни решения. Вижда се и навлизане на традиционни клиенти в полето на доставчиците - пример е Amazon, които организират собствени мрежи за доставки. Това принуждава индустрията да се променя и консолидира. Пример е предстоящото сливане на операциите на Deutsche Post и Австрийските пощи в Австрия.

Показва ли българският пазар готовност да се адаптира към новите тенденции?

Не мисля. До момента е силно подценяван предстоящият ръст в трансграничната електронна търговия. Показателна е липсата на капацитет в периодите на върхово натоварване за целия пазар, не за отделни компании.

Каква е ролята на трансграничната електронна търговия на българския пазар, далеч ли е тя от своя от потенциал и кои са предпоставките за нейния успех?

Умишлено свързах предните два въпроса с трансграничната електронна търговия, това за мен е следващият голям двигател на растеж в нашия бизнес в средносрочен план. Дали е далеч от своя потенциал? Категорично да! Подчертавам дебело, че имам предвид не само импорта, но и експорта. Ще повдигна малко завесата за това какво ще си говорим на конференцията - с цел стимулиране на трансграничната електронна търговия ние изграждаме платформа, която ще позволи на всеки един търговец да се листне на всеки един маркетплейс извън страната съвършено автоматизирано, без да превежда на съответния език, без да превалутира, без да има кастъмър съпорт, без да търси логистично решение. И това - безплатно.

Конференцията

Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11.април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различни компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.

Визитка

Радослав Крумов е търговски директор на "Спиди" и създател на куриерската "Рапидо", която беше придобита от "Спиди". Има богат опит в сектора на логистиката и доставките и в последните няколко години беше движеща сила в развитието на "Рапидо" като доверен партньор на електронния бизнес в България. Има инженерно и икономическо образование.

Крумов ще бъде лектор на конференцията Strategies for Ecommerce success и ще говори за значението на продажбите на външните пазари.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK