Strategies for Ecommerce success 2019: Как и защо да продаваме в чужбина

"Предстоящият ръст в трансграничната електронна търговия е силно подценяван в България", смята търговският директор на "Спиди" Радослав Крумов

Визитка

Радослав Крумов е търговски директор на "Спиди" и създател на куриерската "Рапидо", която беше придобита от "Спиди". Има богат опит в сектора на логистиката и доставките и в последните няколко години беше движеща сила в развитието на "Рапидо" като доверен партньор на електронния бизнес в България. Има инженерно и икономическо образование.

Крумов ще бъде лектор на конференцията Strategies for Ecommerce success и ще говори за значението на продажбите на външните пазари.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал