Strategies for Ecommerce success 2019: Как и защо да продаваме в чужбина
"Предстоящият ръст в трансграничната електронна търговия е силно подценяван в България", смята търговският директор на "Спиди" Радослав Крумов
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Визитка
Радослав Крумов е търговски директор на "Спиди" и създател на куриерската "Рапидо", която беше придобита от "Спиди". Има богат опит в сектора на логистиката и доставките и в последните няколко години беше движеща сила в развитието на "Рапидо" като доверен партньор на електронния бизнес в България. Има инженерно и икономическо образование.Крумов ще бъде лектор на конференцията Strategies for Ecommerce success и ще говори за значението на продажбите на външните пазари.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход