С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
7 апр 2019, 13:40, 1461 прочитания

Клиентите на Walmart ще пазаруват онлайн чрез гласовия асистент на Google

Google и Walmart се опитват да се конкурират с доминиращата по онлайн продажби Amazon и нейния гласов асистент Alexa

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Клиентите на Walmart ще могат да поръчват хранителни стоки чрез виртуалния асистент на Google - Google Assistant. Това е поредния опит на ритейл веригата да се конкурира с технологичния гигант на Джеф Безос Amazon. Американският търговец на дребно обяви партньорството си с Google и заяви, че то все повече ще се разраства, пише Reuters. Решението идва, след като през януари Walmart спря да работи с инструмента на Google за онлайн пазаруване Google Express с цел да създаде собствена подобна услуга.

На всяко устройство


На практика клиентите на Walmart скоро ще имат възможността да прибавят продукти в количките си за пазаруване само като кажат "Хей, Google, започни разговор с Walmart". Функцията ще бъде междуплатформена, т.е. клиентите ще могат да пазаруват от всяко устройство, разполагащо с Google Assistant - от умни колонки до часовник с Android или iPhone.

Google Home ще запазва и показва индивидуално предпочитаните от всеки потребител марки във Walmart, което ще пести от времето на купувачите. Все още обаче не е ясно какви начини на доставка ще предлага самата компания.


Най-големият ритейл търговец в света си поставя амбициозната цел да извоюва своето място в онлайн сектора, в който засега доминира Amazon.



След като компании като Walmart, Peapod и Instacart увеличиха интереса си към онлайн поръчките на хранителни стоки, компанията на Джеф Безос започна да среща трудности в стремежа си да запази лидерското си място.

Промени в сектора

Проучване на Института за хранителни стоки показва, че докато 74% от потребителите са определили Amazon като основна платформа за онлайн пазаруване в САЩ през 2017 г., миналата година процентът им е спаднал до 38%. Walmart разшири онлайн мрежата си за доставка на хранителни стоки до 100 различни града през 2018 г., като по този начин се доближи до услугата на Whole Foods и Amazon, които предлагат доставка в рамките на 2 часа за определени градове.


Sam's Club, едно от подразделенията на Walmart, започна да си партнира с Instacart, за да успее да извършва доставка в рамките на един ден на избрани пазари.

Пазаруването от Amazon в комбинация с гласов асистент като Alexa, е уникална услуга, която до този момент търговците на дребно не можеха да предложат. Все пак Walmart и Google имат върху какво още да работят, ако искат да се конкурират с Amazon.

Amazon контролира 70% от пазара на смарт колонки към декември 2018 г., докато Google - 24%, според данни на Consumer Intelligence Partners. Но партньорството на Google с Walmart, както и бонус клиентите, които предпочитат ритейл веригата пред предложените хранителни стоки в Amazon, могат да са в голяма полза на технологичния гигант.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Китайската Tencent отчете ръст на печалбата, но по-ниски приходи от очакваното Китайската Tencent отчете ръст на печалбата, но по-ниски приходи от очакваното

Технологичната компания се опитва да овладее разходите и се фокусира върху бизнеса с услуги заради силния държавен контрол при игрите

17 авг 2019, 431 прочитания

TAD Group ще заведе ответно дело срещу България TAD Group ще заведе ответно дело срещу България

Американската компания-майка също е собственост на обвиняемия Иван Тодоров

17 авг 2019, 894 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Strategies for Ecommerce success 2019: Тенденциите на българския пазар през погледа на eMAG

"В България най-предпочитаното устройство за достъп до интернет вече са телефоните. В нашата практика това означава повече активни потребители на мобилното ни приложение", казва директорът на emag.bg Андрей Попеску

Бързи, спортни, дигитални

Пазарът на спортни карти бързо набра скорост и се появиха още две нови компании

Три заменки в "Младост" не стигат

Столична община предизборно тушира напрежението в квартала, като спаси от застрояване няколко терена. Още 30 подобни случая чакат развръзка

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

БАЗА данни

Какво показва годишната изложба в СГХГ на номинираните за наградата за съвременно изкуство БАЗА

Вдъхновението Хидра

Малкият, но изключително красив гръцки остров е не просто ваканционна дестинация, но и център на модерното изкуство