Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 апр 2019, 14:00, 2175 прочитания

Toyota, Ford и General Motors заедно ще разработват стандарти за автономни коли

Това ще помогне на регулаторите в САЩ да определят начините за контрол на такъв тип превозни средства по пътищата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Автомобилните производители General Motors, Ford и Toyota обявиха в сряда, че сформират консорциум, който ще работи върху изготвянето на стандарти за безопасност за автономни автомобили. Това би било от значение за съставянето на регулациите в САЩ, пише Reuters.

Все още без контрол


Трите големи автомобилни компании обявиха в свое изявление, че ще си партнират с инженерната група SAE International. Целта им е да установят "водещи принципи за безопасност, които да служат за разработването на стандарти" при автомобилите със самостоятелно управление. Групата също така ще "работи за безопасно предварително тестване, предконкурентно развитие и внедряване".

На регулаторите в САЩ им е трудно да определят начини за контрол и безопасност на автономни автомобили, докато други държави следят внимателно внедряването на новите технологии. Миналата година американските законодатели не успяха да стигнат до съгласие и се отказаха от предложението да приемат по-задълбочен закон, който да ускори навлизането на автомобилите без волан.

Акценти




Новата група, която ще се казва Automated Vehicle Safety Consortium, ще започне с определянето на приоритети. Акцентът ще бъде върху споделянето на данни, комуникацията между превозните средства с други участници на пътя, както и насоки за безопасно тестване.

Миналия месец Националната администрация за безопасност на движението (NHTSA) зададе въпроса дали такъв тип коли трябва да бъдат допуснати да се движат по улиците, тъй като все още не е определена законова рамка за тях. Настоящите правила на NHTSA забраняват движението на превозни средства, които не се управляват от хора. Най-голямо притеснение представляват автоматизираните пилотни системи.

Фаталната катастрофа през 2018 г., която беше причинена от автономна кола на Uber, както и двете тежки самолетни катастрофи със самолетите на Boeing - 737 MAX, поставиха под въпрос способността на регулаторите да оценят безопасността на напредналите системи, които заместват човека в управлението.

Новият консорциум посочи като успешен модел 4 5000-те правила, които важат за шасито, двигателя и други части на самолетите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ако смятахте, че търговската война е лоша за глобалната търговия... Ако смятахте, че търговската война е лоша за глобалната търговия...

Блокажът заради пандемията ще бъде много по-лош

3 апр 2020, 241 прочитания

Шокът от пандемията ще направи големите компании още по-силни Шокът от пандемията ще направи големите компании още по-силни

Промяната ще се усети и сред обществата, където гигантите оперират

3 апр 2020, 394 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Лидл България" с близо 40% ръст в продажбите на текстилни изделия за три години

Целта за 2019 г. е скокът при дрехите да е между 5% и 10%

Още от Капитал
Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10