С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
6 апр 2019, 14:00, 1981 прочитания

Toyota, Ford и General Motors заедно ще разработват стандарти за автономни коли

Това ще помогне на регулаторите в САЩ да определят начините за контрол на такъв тип превозни средства по пътищата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Автомобилните производители General Motors, Ford и Toyota обявиха в сряда, че сформират консорциум, който ще работи върху изготвянето на стандарти за безопасност за автономни автомобили. Това би било от значение за съставянето на регулациите в САЩ, пише Reuters.

Все още без контрол


Трите големи автомобилни компании обявиха в свое изявление, че ще си партнират с инженерната група SAE International. Целта им е да установят "водещи принципи за безопасност, които да служат за разработването на стандарти" при автомобилите със самостоятелно управление. Групата също така ще "работи за безопасно предварително тестване, предконкурентно развитие и внедряване".

На регулаторите в САЩ им е трудно да определят начини за контрол и безопасност на автономни автомобили, докато други държави следят внимателно внедряването на новите технологии. Миналата година американските законодатели не успяха да стигнат до съгласие и се отказаха от предложението да приемат по-задълбочен закон, който да ускори навлизането на автомобилите без волан.

Акценти




Новата група, която ще се казва Automated Vehicle Safety Consortium, ще започне с определянето на приоритети. Акцентът ще бъде върху споделянето на данни, комуникацията между превозните средства с други участници на пътя, както и насоки за безопасно тестване.

Миналия месец Националната администрация за безопасност на движението (NHTSA) зададе въпроса дали такъв тип коли трябва да бъдат допуснати да се движат по улиците, тъй като все още не е определена законова рамка за тях. Настоящите правила на NHTSA забраняват движението на превозни средства, които не се управляват от хора. Най-голямо притеснение представляват автоматизираните пилотни системи.

Фаталната катастрофа през 2018 г., която беше причинена от автономна кола на Uber, както и двете тежки самолетни катастрофи със самолетите на Boeing - 737 MAX, поставиха под въпрос способността на регулаторите да оценят безопасността на напредналите системи, които заместват човека в управлението.

Новият консорциум посочи като успешен модел 4 5000-те правила, които важат за шасито, двигателя и други части на самолетите.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Японската Ricoh придобива 20% от "Немечек" Японската Ricoh придобива 20% от "Немечек"

Сделката става през покупка на досегашния собственик на пакета - германската DocuWare

15 окт 2019, 398 прочитания

Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям

Създателят и собственик на сайта malincho.com за ефекта от решението на САЩ да въведе мита върху някои европейски стоки

15 окт 2019, 536 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Лидл България" с близо 40% ръст в продажбите на текстилни изделия за три години

Целта за 2019 г. е скокът при дрехите да е между 5% и 10%

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

20 въпроса: Здравко Петров

Урбанистът познат от "Исторически маршути" издаде книга, която обединява две от архитектуните разходки

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие