С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
7 апр 2019, 11:50, 2412 прочитания

"Лидл България" с близо 40% ръст в продажбите на текстилни изделия за три години

Целта за 2019 г. е скокът при дрехите да е между 5% и 10%

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Лидл България" отчита повишение на продажбите на текстилни изделия, като общо ръстът за последните три години спрямо 2015 г. е 39%. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията, на специална пресконференция.

"Текстилните изделия имат 50% дял при нехранителния асортимент на веригата, а продажбите на нехранителни стоки в различните сезони варират между 15% и 20% от оборота на компанията", уточни за "Капитал" Милена Драгийска. Това означава, че при 840.119 млн. лв. оборот на "Лидл България" за 2017 г. продажбите на текстилни изделия се движат приблизително между 63 и 84 млн. лв. годишно, показват изчисленията.


Седем собствени марки за текстил

"Лидл" има седем собствени търговски марки за текстил: Lupilu (за бебешки и детски дрехи), Pepperts (дрехи за деца и юноши от 7 до 17 г.), Esmara (дамски дрехи), Esmara Lingerie (дамско бельо), Livergy (дрехи за мъже), Crivit (спортни облекла), Meradiso (текстил за дома). Тези брандове се продават във всички 30 държави, в които веригата оперира.

"Разширяването на удобствата на супермаркетите е световна тенденция. Целта е да покажем, че качествени и стилни дрехи на добри цени можеш да си купиш не само в специализираните магазини", коментира Милена Драгийска. Тя обясни, че оптималните цени на дрехите, спалното бельо, завесите и покривките са резултат от големите производствени обеми и калкулирането на разходи само и единствено за самия продукт без отчисления за маркетинг и реклама.



След поредица от тестове

Веригата гарантира качеството на текстилните изделия след експертиза на германския изследователски институт Hohenstein, в който дрехите се изпитват по време на целия процес – от тъканите до крайния продукт, и с който "Лидл" работи повече от 20 години.

"В Hohenstein тъканите, конците и дори копчетата и циповете се тестват за здравина, безопасност, устойчивост на материи и цветове, удобство, влияние на външни фактори – студ, вятър, дъжд. Живи модели дават реална обратна връзка от носенето на дрехите, дали са удобни, дали са дишащи. Точността на размерите се осигурява чрез 3D модели, разработени на базата на взети мерки от 18 хил. реални личности – от бебета до възрастни. Институтът извършва и регулярни проверки, а не само тестове ", обясни Нели Месерджиева, ръководител "Акционен мениджмънт" в "Лидл България".

"Няма различия в качеството при разработката и производството на текстилните ни брандове, те са еднакви за цялата мрежа от над 10 хил. магазина на "Лидл" в Европа и САЩ", заяви Милена Драгийска.

От биоразградим текстил

От юни във веригата ще се продава колекция дрехи от биоразградим текстил, съдържащи само безвредни съставки и химикали и даващи възможност за затворен производствен цикъл. Използването на иновативна технология за боядисване на дрехи позволява да се пестят до 92% вода, до 30% еленергия, както и да се редуцират до 15% емисиите от въглероден диоксид, съобщиха от компанията.

"Целта ни е през 2019 г. да постигнем между 5% и 10% ръст на продажбите на текстил в магазините на веригата в страната", обобщи за "Капитал" Милена Драгийска.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Японската Ricoh придобива 20% от "Немечек" Японската Ricoh придобива 20% от "Немечек"

Сделката става през покупка на досегашния собственик на пакета - германската DocuWare

15 окт 2019, 891 прочитания

Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям

Създателят и собственик на сайта malincho.com за ефекта от решението на САЩ да въведе мита върху някои европейски стоки

15 окт 2019, 758 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Клиентите на Walmart ще пазаруват онлайн чрез гласовия асистент на Google

Google и Walmart се опитват да се конкурират с доминиращата по онлайн продажби Amazon и нейния гласов асистент Alexa

Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

20 въпроса: Здравко Петров

Урбанистът познат от "Исторически маршути" издаде книга, която обединява две от архитектуните разходки

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов