С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 апр 2019, 11:50, 2730 прочитания

"Лидл България" с близо 40% ръст в продажбите на текстилни изделия за три години

Целта за 2019 г. е скокът при дрехите да е между 5% и 10%

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Лидл България" отчита повишение на продажбите на текстилни изделия, като общо ръстът за последните три години спрямо 2015 г. е 39%. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията, на специална пресконференция.

"Текстилните изделия имат 50% дял при нехранителния асортимент на веригата, а продажбите на нехранителни стоки в различните сезони варират между 15% и 20% от оборота на компанията", уточни за "Капитал" Милена Драгийска. Това означава, че при 840.119 млн. лв. оборот на "Лидл България" за 2017 г. продажбите на текстилни изделия се движат приблизително между 63 и 84 млн. лв. годишно, показват изчисленията.


Седем собствени марки за текстил

"Лидл" има седем собствени търговски марки за текстил: Lupilu (за бебешки и детски дрехи), Pepperts (дрехи за деца и юноши от 7 до 17 г.), Esmara (дамски дрехи), Esmara Lingerie (дамско бельо), Livergy (дрехи за мъже), Crivit (спортни облекла), Meradiso (текстил за дома). Тези брандове се продават във всички 30 държави, в които веригата оперира.

"Разширяването на удобствата на супермаркетите е световна тенденция. Целта е да покажем, че качествени и стилни дрехи на добри цени можеш да си купиш не само в специализираните магазини", коментира Милена Драгийска. Тя обясни, че оптималните цени на дрехите, спалното бельо, завесите и покривките са резултат от големите производствени обеми и калкулирането на разходи само и единствено за самия продукт без отчисления за маркетинг и реклама.



След поредица от тестове

Веригата гарантира качеството на текстилните изделия след експертиза на германския изследователски институт Hohenstein, в който дрехите се изпитват по време на целия процес – от тъканите до крайния продукт, и с който "Лидл" работи повече от 20 години.

"В Hohenstein тъканите, конците и дори копчетата и циповете се тестват за здравина, безопасност, устойчивост на материи и цветове, удобство, влияние на външни фактори – студ, вятър, дъжд. Живи модели дават реална обратна връзка от носенето на дрехите, дали са удобни, дали са дишащи. Точността на размерите се осигурява чрез 3D модели, разработени на базата на взети мерки от 18 хил. реални личности – от бебета до възрастни. Институтът извършва и регулярни проверки, а не само тестове ", обясни Нели Месерджиева, ръководител "Акционен мениджмънт" в "Лидл България".

"Няма различия в качеството при разработката и производството на текстилните ни брандове, те са еднакви за цялата мрежа от над 10 хил. магазина на "Лидл" в Европа и САЩ", заяви Милена Драгийска.

От биоразградим текстил

От юни във веригата ще се продава колекция дрехи от биоразградим текстил, съдържащи само безвредни съставки и химикали и даващи възможност за затворен производствен цикъл. Използването на иновативна технология за боядисване на дрехи позволява да се пестят до 92% вода, до 30% еленергия, както и да се редуцират до 15% емисиите от въглероден диоксид, съобщиха от компанията.

"Целта ни е през 2019 г. да постигнем между 5% и 10% ръст на продажбите на текстил в магазините на веригата в страната", обобщи за "Капитал" Милена Драгийска.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Wizz Air и "България ер" пускат полети до Санкт Петербург 7 Wizz Air и "България ер" пускат полети до Санкт Петербург

Цената на нискотарифната авиокомпания започва от 57.99 лв. в посока, а националният авиопревозвач стартира с промоция от 220 евро за двупосочен билет

20 яну 2020, 3895 прочитания

Най-големите банки в САЩ отчетоха рекордна нетна печалба от 120 млрд. долара Най-големите банки в САЩ отчетоха рекордна нетна печалба от 120 млрд. долара

През миналата година те са спестили 32 млрд. долара в резултат на данъчната реформа

20 яну 2020, 1052 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Клиентите на Walmart ще пазаруват онлайн чрез гласовия асистент на Google

Google и Walmart се опитват да се конкурират с доминиращата по онлайн продажби Amazon и нейния гласов асистент Alexa

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10