С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
7 апр 2019, 11:50, 2259 прочитания

"Лидл България" с близо 40% ръст в продажбите на текстилни изделия за три години

Целта за 2019 г. е скокът при дрехите да е между 5% и 10%

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Лидл България" отчита повишение на продажбите на текстилни изделия, като общо ръстът за последните три години спрямо 2015 г. е 39%. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията, на специална пресконференция.

"Текстилните изделия имат 50% дял при нехранителния асортимент на веригата, а продажбите на нехранителни стоки в различните сезони варират между 15% и 20% от оборота на компанията", уточни за "Капитал" Милена Драгийска. Това означава, че при 840.119 млн. лв. оборот на "Лидл България" за 2017 г. продажбите на текстилни изделия се движат приблизително между 63 и 84 млн. лв. годишно, показват изчисленията.


Седем собствени марки за текстил

"Лидл" има седем собствени търговски марки за текстил: Lupilu (за бебешки и детски дрехи), Pepperts (дрехи за деца и юноши от 7 до 17 г.), Esmara (дамски дрехи), Esmara Lingerie (дамско бельо), Livergy (дрехи за мъже), Crivit (спортни облекла), Meradiso (текстил за дома). Тези брандове се продават във всички 30 държави, в които веригата оперира.

"Разширяването на удобствата на супермаркетите е световна тенденция. Целта е да покажем, че качествени и стилни дрехи на добри цени можеш да си купиш не само в специализираните магазини", коментира Милена Драгийска. Тя обясни, че оптималните цени на дрехите, спалното бельо, завесите и покривките са резултат от големите производствени обеми и калкулирането на разходи само и единствено за самия продукт без отчисления за маркетинг и реклама.



След поредица от тестове

Веригата гарантира качеството на текстилните изделия след експертиза на германския изследователски институт Hohenstein, в който дрехите се изпитват по време на целия процес – от тъканите до крайния продукт, и с който "Лидл" работи повече от 20 години.

"В Hohenstein тъканите, конците и дори копчетата и циповете се тестват за здравина, безопасност, устойчивост на материи и цветове, удобство, влияние на външни фактори – студ, вятър, дъжд. Живи модели дават реална обратна връзка от носенето на дрехите, дали са удобни, дали са дишащи. Точността на размерите се осигурява чрез 3D модели, разработени на базата на взети мерки от 18 хил. реални личности – от бебета до възрастни. Институтът извършва и регулярни проверки, а не само тестове ", обясни Нели Месерджиева, ръководител "Акционен мениджмънт" в "Лидл България".

"Няма различия в качеството при разработката и производството на текстилните ни брандове, те са еднакви за цялата мрежа от над 10 хил. магазина на "Лидл" в Европа и САЩ", заяви Милена Драгийска.

От биоразградим текстил

От юни във веригата ще се продава колекция дрехи от биоразградим текстил, съдържащи само безвредни съставки и химикали и даващи възможност за затворен производствен цикъл. Използването на иновативна технология за боядисване на дрехи позволява да се пестят до 92% вода, до 30% еленергия, както и да се редуцират до 15% емисиите от въглероден диоксид, съобщиха от компанията.

"Целта ни е през 2019 г. да постигнем между 5% и 10% ръст на продажбите на текстил в магазините на веригата в страната", обобщи за "Капитал" Милена Драгийска.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Paysafe открива втори офис в София, в който ще работят 200 души 1 Paysafe открива втори офис в София, в който ще работят 200 души

Компанията има 1200 служители в България и ще продължава да наема още хора

19 авг 2019, 1773 прочитания

"Спиди" ще използва електрически триколки за доставки в София, Варна и Пловдив "Спиди" ще използва електрически триколки за доставки в София, Варна и Пловдив

Компанията обмисля да въведе и специализирани електромобили за дейността си

19 авг 2019, 1710 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Клиентите на Walmart ще пазаруват онлайн чрез гласовия асистент на Google

Google и Walmart се опитват да се конкурират с доминиращата по онлайн продажби Amazon и нейния гласов асистент Alexa

Обезлесяването в Бразилия: "Капитан Моторна резачка" срещу Амазонската гора

Бразилският президент Болсонаро отхвърля наложения му прякор, но при неговото управление загубата на дървесна покривка опасно се ускорява

Три заменки в "Младост" не стигат

Столична община предизборно тушира напрежението в квартала, като спаси от застрояване няколко терена. Още 30 подобни случая чакат развръзка

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

БАЗА данни

Какво показва годишната изложба в СГХГ на номинираните за наградата за съвременно изкуство БАЗА

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда