Pinterest ще опита да набере 1.3 млрд. долара от борсовия си дебют в Ню Йорк

Онлайн търсачката за изображения планира да продаде 75 млн. акции на цена от 15 до 17 долара, което ще я оцени на 11.3 млрд. долара

Основана през 2010 г., компанията за пръв път започва да пуска реклама на сайта си през 2015 г. и оттогава се разширява географски
Основана през 2010 г., компанията за пръв път започва да пуска реклама на сайта си през 2015 г. и оттогава се разширява географски
Основана през 2010 г., компанията за пръв път започва да пуска реклама на сайта си през 2015 г. и оттогава се разширява географски    ©  Pinterest
Основана през 2010 г., компанията за пръв път започва да пуска реклама на сайта си през 2015 г. и оттогава се разширява географски    ©  Pinterest

Pinterest планира да набере 1.3 млрд. долара от инвеститорите при първичното си публично предлагане на борсата в Ню Йорк, съобщава Financial Times. Това ще оцени компанията на 11.3 млрд. долара, което е под оценката от последния частен кръг на финансиране през юни 2017 г. – 12 млрд. долара. С хода си социалната мрежа, която работи като търсачка, представяща резултатите под формата на изображения, се стреми да компенсира нетните загуби за изминалите две години, без да търси банково кредитиране.

Сделката е показателна за интереса на Уолстрийт към IPO-та на технологични компании. По-рано през 2019 г. на борсата се появи и компанията за споделени пътувания Lyft, а през този месец се очаква и пазарният дебют на по-големия ѝ конкурент Uber.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар