С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
10 апр 2019, 16:17, 2231 прочитания

Nestle ще намали с още 5% захарите и с 10% наситените мазнини в зърнените закуски

През 2019 г. българското дружество ще осигури нови 50 места за работа и стаж на младежи

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Nestle продължава да работи за подобряване на състава на фирмените продукти. Световната компания е намалила с 40% захарите и с 20% солта в зърнената закуска "Нескуик", без да променя вкуса й, стана ясно по време на пресконференция за целите на "Нестле България" в сферата на корпоративната социална отговорност.

Целта е още 5% намаление на захарта и 10% по-малко наситени мазнини в продукта, съобщи Любослава Горанова-Колева, нутриционист. Nestle се фокусира върху полезните съставки в кулинарните продукти и затова през миналата година е предоставила над 40 млн. порции, обогатени с витамини и минерали.


Работа и практика за младежи

Част от ангажиментите на "Нестле България" в сферата на корпоративната социална отговорност е свързана с подкрепа на професионалната кариера на младите хора. През тази година компанията ще даде възможност на нови 100 участници (при 300 за 2018 г.) да се включат в събитията "Готовност за работа" и ще осигури поне 50 места за работа, стаж или практика, съобщи Димка Ненова-Згурова, мениджър обучения. Всичко това е част от инициативата "Нестле" се нуждае от младите хора", при която за периода 2014-2018 г. в българското дружество са наети и обучени над 550 млади хора до 30-годишна възраст.

Плановете за 2019 г. включват продължение на проекта за дуално обучение, в който ученици съчетават учебния процес с работа във фабриката на "Нестле" в София, и разширяването му с нови участници.



Глобалната инициатива "Алианс за младежта", обявена от централата на Nestle, цели 10 млн. млади хора да бъдат по-добре подготвени за кариерното си развитие, обобщи Емануел Артур, изпълнителен директор на "Нестле България". В България инициативата се подкрепя от 30 български и чуждестранни фирми, които дават възможност за работа и стаж на младежи и организират ежегодна "Лятна академия" с обучителни модули, свързани с доброто кариерно израстване.

Грижа за природата

Спестената през 2018 г. вода от фабриката на "Несте България" в София е достатъчна за 600 домакинства за една календарна година, а изразходваната енергия е с 15% по-малко. Всички отпадъци от производството се предават за рециклиране или биогориво. През тази година дружеството се ангажира да надгради постигнатите резултати. Целта е да намалим консумацията на индустриална охлаждаща вода с още 4%, посочи Екатерина Тачева, координатор ангажименти пластмаса.

През миналата година спестената от производствените процеси пластмаса е 20 тона, а през тази година дружеството възнамерява да премахне от офисите си 500 хил. пластмасови чаши за еднократна употреба, 100 хил. плика и 25 хил. прибора. Подобрения в опаковките на "Кит-Кат" ще доведат до 30 тона по-малък годишен разход на хартия във фабриката в София.

"Създаването на споделена стойност за обществото е начинът, по който правим бизнес в България вече 25 години", обобщи Емануел Артур.
"Нестле" за по-здрави деца" - и в детските градини

През 2018 г. в програмата "Нестле" за по-здрави деца", целяща подобряване на хранителните навици и насърчаване на активния начин на живот в училище, се включиха 12 075 ученици от 119 училища.

Компанията предвижда още повече активности и стимули за втората фаза от проекта, с които да мотивира още над 10 хил. деца и 13 хил. учители и родители. Освен това "Нестле" за по-здрави деца" ще разшири обхвата си, като включи и детски градини, съобщи Нели Ангелова, мениджър комуникации на Nestle за Югоизточен пазар.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Ранна регистрация до 02.09.2019 г.

Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Възходът и падението на General Electric Възходът и падението на General Electric

Гигантът има динамична 127-годишна история, като от икона на американската икономика се превръща в обект на разследване за масивна финансова измама

23 авг 2019, 1271 прочитания

Пробуждането на къмпингите Пробуждането на къмпингите

Четири нови къмпинга се изграждат в Южна България

23 авг 2019, 1645 прочитания

24 часа 7 дни

23 авг 2019, 5639 прочитания

23 авг 2019, 4454 прочитания

23 авг 2019, 3054 прочитания

23 авг 2019, 2579 прочитания

23 авг 2019, 1974 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Telenor купува мажоритарен дял от финландската DNA за 1.5 млрд. евро

Норвежката компания потвърждава плановете си за развитие в Скандинавия и Азия

Опасно ядро около АЕЦ "Белене"

Интересът само от руска и китайска страна и липсата на сериозен частен инвеститор показва, че проектът за нова ядрена централа не е икономически изгоден

Сготвено под вакуум

Клиенти на 11 Meats вече са над 300 хотели и заведения и над 40 търговски обекта

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кино: "Момчета за пример"

Лошият вкус като гег и "възпитание" за живота

20 въпроса: Теодора Димова

Новият роман "Поразените" ни връща към събитията от 1944 г. и вече е в книжарниците