С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
10 апр 2019, 16:17, 2702 прочитания

Nestle ще намали с още 5% захарите и с 10% наситените мазнини в зърнените закуски

През 2019 г. българското дружество ще осигури нови 50 места за работа и стаж на младежи

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Nestle продължава да работи за подобряване на състава на фирмените продукти. Световната компания е намалила с 40% захарите и с 20% солта в зърнената закуска "Нескуик", без да променя вкуса й, стана ясно по време на пресконференция за целите на "Нестле България" в сферата на корпоративната социална отговорност.

Целта е още 5% намаление на захарта и 10% по-малко наситени мазнини в продукта, съобщи Любослава Горанова-Колева, нутриционист. Nestle се фокусира върху полезните съставки в кулинарните продукти и затова през миналата година е предоставила над 40 млн. порции, обогатени с витамини и минерали.


Работа и практика за младежи

Част от ангажиментите на "Нестле България" в сферата на корпоративната социална отговорност е свързана с подкрепа на професионалната кариера на младите хора. През тази година компанията ще даде възможност на нови 100 участници (при 300 за 2018 г.) да се включат в събитията "Готовност за работа" и ще осигури поне 50 места за работа, стаж или практика, съобщи Димка Ненова-Згурова, мениджър обучения. Всичко това е част от инициативата "Нестле" се нуждае от младите хора", при която за периода 2014-2018 г. в българското дружество са наети и обучени над 550 млади хора до 30-годишна възраст.

Плановете за 2019 г. включват продължение на проекта за дуално обучение, в който ученици съчетават учебния процес с работа във фабриката на "Нестле" в София, и разширяването му с нови участници.



Глобалната инициатива "Алианс за младежта", обявена от централата на Nestle, цели 10 млн. млади хора да бъдат по-добре подготвени за кариерното си развитие, обобщи Емануел Артур, изпълнителен директор на "Нестле България". В България инициативата се подкрепя от 30 български и чуждестранни фирми, които дават възможност за работа и стаж на младежи и организират ежегодна "Лятна академия" с обучителни модули, свързани с доброто кариерно израстване.

Грижа за природата

Спестената през 2018 г. вода от фабриката на "Несте България" в София е достатъчна за 600 домакинства за една календарна година, а изразходваната енергия е с 15% по-малко. Всички отпадъци от производството се предават за рециклиране или биогориво. През тази година дружеството се ангажира да надгради постигнатите резултати. Целта е да намалим консумацията на индустриална охлаждаща вода с още 4%, посочи Екатерина Тачева, координатор ангажименти пластмаса.

През миналата година спестената от производствените процеси пластмаса е 20 тона, а през тази година дружеството възнамерява да премахне от офисите си 500 хил. пластмасови чаши за еднократна употреба, 100 хил. плика и 25 хил. прибора. Подобрения в опаковките на "Кит-Кат" ще доведат до 30 тона по-малък годишен разход на хартия във фабриката в София.

"Създаването на споделена стойност за обществото е начинът, по който правим бизнес в България вече 25 години", обобщи Емануел Артур.
"Нестле" за по-здрави деца" - и в детските градини

През 2018 г. в програмата "Нестле" за по-здрави деца", целяща подобряване на хранителните навици и насърчаване на активния начин на живот в училище, се включиха 12 075 ученици от 119 училища.

Компанията предвижда още повече активности и стимули за втората фаза от проекта, с които да мотивира още над 10 хил. деца и 13 хил. учители и родители. Освен това "Нестле" за по-здрави деца" ще разшири обхвата си, като включи и детски градини, съобщи Нели Ангелова, мениджър комуникации на Nestle за Югоизточен пазар.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Контракс" очаква 25% ръст на приходите през тази година "Контракс" очаква 25% ръст на приходите през тази година

За 2019 г. оборотът на IT компанията се свива, но печалбата расте повече от двойно

19 фев 2020, 620 прочитания

Бизнес в парализа: празниците в Китай приключиха, но не и проблемите на фирмите Бизнес в парализа: празниците в Китай приключиха, но не и проблемите на фирмите

Предприятията е трудно да продължат работа, когато работниците са заклещени в провинцията

19 фев 2020, 704 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Telenor купува мажоритарен дял от финландската DNA за 1.5 млрд. евро

Норвежката компания потвърждава плановете си за развитие в Скандинавия и Азия

Още от Капитал
Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Книга: Макс Блехер - "Случки в близката нереалност"

Десетилетия след написването им, сюрреалистичните истории на румънския писател намират нова публика

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10