С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 11 апр 2019, 16:27, 5079 прочитания

Mars ще пусне 4 нови марки на българския пазар през следващите месеци

Компанията е лидер в страната при дъвките и при бонбоните тип "шоколадови хапки" с марката M&M’s

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Световният производител на хранителни продукти Mars Inc. ще представи четири нови марки на българския пазар през следващите месеци. Това стана ясно на пресконференция в офиса на "Mars България" - първото публично представяне на дружеството, което присъства в страната от 25 години.

Шоколад, дъвки, грижа за домашните любимци


От следващия месец ще бъдат в продажба шоколадовите бонбони с хрупкав център под марката Maltesers. "Това е една от най-обичаните марки шоколад в света. Тези бонбони са №1 по продажби в Англия и в топ 3 във всички европейски държави, в които присъстват. През втората половина на 2019 г. компанията ще предложи и нова марка дъвки – нещо, което не е правила от десетина години", съобщи Мартин Димитров, бранд мениджър "Шоколад и дъвки" за българския пазар.

През втората половина на годината ще бъде представен и брандът за котешка и кучешка храна Perfect Fit. "Това са висок клас продукти, които не съдържат добавени консерванти и оцветители", обясни Мелина Фатонджи, бранд мениджър. И уточни за "Капитал", че продуктите за грижа за домашните любимци имат около 25% дял в стойност в портфолиото на компанията.

По-късно през годината на българския пазар ще стъпят още две нови марки – за хигиенни изделия за котки и за дъвки. Mars, Inc., която продава продуктите на дъщерната Wrigley с марките Orbit, 5 Gum, Airwaves, Winterfresh, Hubba Bubba и др., е лидер на българския пазар при дъвките с близо 90% дял в стойност. Компанията е водеща и при бонбоните тип "шоколадови хапки" с марката M&M’s. Дъвчащите бонбони Skittles отбелязват двуцифрен ръст в стойност за изминалата година, а Snickers е най-продаваният шоколадов десерт в страната след Kinder, съобщи за "Капитал" Мартин Димитров.



Предраг Милинчич, директор на Mars за България

Фотограф: Анелия Николова
В над 80 държави

Mars е семейна компания, базирана в Маклийн, Вирджиния, с повече от стогодишна история и продажби за близо 35 милиарда долара. Корпорацията оперира в над 80 страни със 115 хил. заети и притежава над 115 марки, включително и такива, които генерират продажби за над един милиард долара годишно като M&M’s, Snickers, Twix, Pedigree и Whiskas.

Mars е на българския пазар от 25 години. Българското поделение, в което заетите са 80, е част от Mars BBA (включва 12 държави от Балканите, Балтийския и Адриатическия регион с централа във Виена). Продуктите на компанията достигат до 40 хил. търговски обекта в страната, съобщи Предраг Милинчич, директор на Mars за България.

Той съобщи, че компанията не предвижда да изгражда завод в България или на Балканите, тъй като производствените площи на корпорацията представляват "огромни конгломерати, а на Балканите нито една държава няма такова равнище на развитие и консумация".

Според данните в Търговския регистър за 2017 приходите от продажби на българското дружество са 59.128 млн. лв. (33.4% ръст спрямо 2016), а печалбата - 149 хил. (90% спад в сравнение с 2016). "За 2018 Mars в България отчита 4.3% ръст на продажбите, който е над средния за този регион", съобщи Предраг Милинчич.
Устойчиво развитие

"Светът, който искаме утре, започва от начина, по който правим бизнес днес. Това е нашата корпоративна философия, която развиваме от години, но за пръв път обявяваме категорично и ясно. Ангажирани сме да развиваме своя бизнес така, че да имаме позитивно въздействие върху хората, околната среда и всички останали сфери, в които оперираме", заяви Предраг Милинчич, директор на Mars за България.

Sustainable in Generation Plan е израз на амбициите на компанията да гарантира устойчивото развитие на своя бизнес. Този план включва реформулиране на продуктите, за да се използват по-здравословни съставки, пълна прозрачност при етикетирането, така че потребителите да направят информиран избор, подкрепа за здравословния и активен начин на живот, обясниха от компанията.

През следващите няколко години Mars ще инвестира един милиард долара в опит да се справи с наболели проблеми като климатичните промени и бедността. Едно от най-значимите постижения на плана досега е свързано с пестенето на енергията. 100% от операциите на Mars в САЩ и Великобритания се захранват от възобновяеми енергийни източници, което води до 10% спад на парниковите емисии, съобщи Предраг Милинчич.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Един е-румънец в София Един е-румънец в София

Андрей Попеску, директор на "eMAG България"

24 яну 2020, 603 прочитания

Ryanair става Buzz в София 2 Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

24 яну 2020, 1860 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

Още от Капитал
Свинското: скъпо и дефицитно

Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

20 въпроса: Блажка Димитрова

Един от основните двигатели зад сдружението "Нулев отпадък - България" и създателка на първия отдаден на каузата ресторант у нас

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10