Luxottica не обича да дели

Италианската компания контролира голяма част от пазара – тя притежава някои от най-известните брандове за рамки и очила в света и редица търговски обекти

Темата накратко
  • Италианската компания контролира голяма част от пазара – тя притежава някои от най-известните брандове за рамки и очила в света и редица търговски обекти.
  • Сделките на Luxottica подсказват, че продуктите и посещението в оптиката ще се променят изоснови.
  • Групата, която е абсолютен лидер в сектора, става още по-голяма, след като преди време се сля в сделка за 53 млрд. долара с номер две в индустрията - френския производител на лещи Еssilor.

*променена на 15.04.2019 г.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се