С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 апр 2019, 14:56, 2530 прочитания

Журналисти сигнализират за чупещи се дисплеи на Samsung Galaxy Fold

Свръхскъпият сгъваем телефон на компанията се засилва към фалстарт едва дни преди да излезе на пазара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Сгъваемият телефон на Samsung Galaxy Fold се насочи към огромен фалстарт едва седмица преди да дебютира на пазара, пише Reuters. Смартфонът трябва да се появи за свободна продажба на 26 април в САЩ, но в Twitter вече се появиха редица технологични журналисти от издания като Bloomberg и The Verge, които се оплакаха, че дисплеят на сгъваемия телефон се чупи едва след няколко дни използване.

Galaxy Fold беше представен в началото на годината и се разглежда като потенциалния нов път на смартфоните. Той се сгъва като книга навътре, докато конкурентният модел на китайската Huawei – Mate X, се свива отвътре навън. Именно в този избор на Samsung може да се окаже проблемът за устройствата. Компанията вече реагира, като обяви, че ще "инспектира устройствата, за да открие причината за проблема".


"Свиването навътре е много по-трудно за изпълнение, отколкото навън, защото така има повече натиск върху екраните", коментира Парк Сунг Сун, анализатор в BNK Securities.


Проблемът може да има големи последици за Samsung, особено предвид високата цена на устройството от малко под 2000 долара.

Ситуацията сега носи спомени за модела Galaxy Note 7, най-големият провал на компанията при смартфоните. Смартфонът се появи на пазара през есента на 2016 г., но всички бройки бяха изтеглени след неразрешен проблем със запалването на някои от тях.



Влиянието на журналистите

Samsung е разпратила бройки за тестване на някои технологични издания. Журналисти от различни медии споделиха в Twitter снимки и видеа с премигващи или напълно неработещи екрани, които бързо обиколиха социалната мрежа и доведоха до реакцията от страна на Samsung.

"Екранът на моя Galaxy Fold е изцяло счупен и не може да се ползва само след два дни. Не знам дали проблемът е само при мен", коментира Марк Гурман от Bloomberg. Той бързо получи отговор на питането си, след като още няколко журналисти споделиха същото преживяване в мрежата.





"Това е голям проблем", коментира Дитер Бон, редактор в The Verge, който снима устройството си с "малка дупка" в дисплея по неговите собствени думи.

Първоначалната версия за проблема в дисплеите беше, че върху екраните има предпазен слой, който не трябва да се маха. Повечето журналисти са го махнали, защото са сметнали, че той е обикновен покривател. В случая на Бон обаче този слой не е махнат и въпреки това екранът се е счупил.




  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven

Участниците могат да получат инвестиция от 100 хил. евро

16 фев 2020, 1318 прочитания

Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години

Японският автомобилен производител се бори с имиджови щети и намаляващите продажби в САЩ

16 фев 2020, 1063 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
JYSK планира да открие нови осем магазина в страната през 2019 г.

Клиентите на датската верига за обзавеждане на дома в България са достигнали близо 1 млн. през финансовата 2018 г.

Още от Капитал
Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това.

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10