Amazon закрива онлайн платформата си в Китай

Компанията на Джеф Безос не успя да се справи с конкуренцията с Alibaba

Amazon.com Inc обяви, че ще закрие своя онлайн магазин в Китай на 18 юли тази година, тъй като компанията ще се фокусира върху по-печелившия бизнес за внос на чуждестранни стоки и облачните услуги в страната.

Най-голямата онлайн платформа за продажби, собственост на Джеф Безос, не преодоля конкуренцията с Alibaba, която контролира 82% от онлайн търговията в страната, съобщава Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    goldcoast avatar :-|
    goldcoast

    "Walmart продаде своята китайска платформа за онлайн пазаруване на JD.com през 2016 г. в замяна на дял от JD.com, за да може компанията да се съсредоточи върху своите МАГАЗИНИ ЗА ТУХЛИ И ХОРОСАН."

    Какви пък магазини за тухли и хоросан има Walmart?

    За сведение на автора на статията:

    "Brick & Mortar store" в английския език не е магазин, в който се продават тухли и хоросан...

    Това словосъчетание е синоним на физически магазин (изграден от тухли и хоросан примерно), в който можеш да влезеш, да разгледаш и пипнеш стоката и си я платиш на касата.

    Това е противовес на електронен, интернет магазин, който няма физически обект за посещения на клиенти.

    Нередност?
Нов коментар