Amazon закрива онлайн платформата си в Китай
Компанията на Джеф Безос не успя да се справи с конкуренцията с Alibaba


Йорданка Веселинова

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Amazon.com Inc обяви, че ще закрие своя онлайн магазин в Китай на 18 юли тази година, тъй като компанията ще се фокусира върху по-печелившия бизнес за внос на чуждестранни стоки и облачните услуги в страната.
Най-голямата онлайн платформа за продажби, собственост на Джеф Безос, не преодоля конкуренцията с Alibaba, която контролира 82% от онлайн търговията в страната, съобщава Reuters.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
"Walmart продаде своята китайска платформа за онлайн пазаруване на JD.com през 2016 г. в замяна на дял от JD.com, за да може компанията да се съсредоточи върху своите МАГАЗИНИ ЗА ТУХЛИ И ХОРОСАН."
Какви пък магазини за тухли и хоросан има Walmart?
За сведение на автора на статията:
"Brick & Mortar store" в английския език не е магазин, в който се продават тухли и хоросан...
Това словосъчетание е синоним на физически магазин (изграден от тухли и хоросан примерно), в който можеш да влезеш, да разгледаш и пипнеш стоката и си я платиш на касата.
Това е противовес на електронен, интернет магазин, който няма физически обект за посещения на клиенти.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.