С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 апр 2019, 12:55, 1973 прочитания

Porsche ще си партнира с китайски технологични гиганти

Германската автомобилна компания трябва да се съобрази със специфичните предпочитания на местните богати клиенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Porsche проучва възможностите за съвместни проекти с китайски технологични гиганти, включително Tencent Holdings, Alibaba Group и Baidu, за да разшири онлайн предлагането и да увеличи продажбите, пише Bloomberg.

Навлизане на китайския пазар


Специфичните за страната функции като гласово разпознаване, навигация и интеграция на социалната платформа за съобщения WeChat ще бъдат разработени на местно ниво, заяви главният изпълнителен директор на Porsche - Оливър Блуме, в интервю в Шанхай по време на автомобилноото изложение. Производителят също така подписа споразумение за разширяване на научноизследователското си сътрудничество с университета Тонджи (Tongji).

"Искаме да имаме подходящи партньорства във всеки отделен регион", каза Блуме. "Грешно е да вярваме, че всичко това може да се развие в Германия."

Този ход се основава на усилията на най-печелившата марка на Volkswagen да се достигне до китайските потребители, които използват предимно платформата на AutoNavi и WeChat, поддържана от Alibaba, за разлика от европейците и американците, които използват Google Maps и Whatsapp.



Китайският автомобилен пазар

В Китай е най-големият пазар на електромобили в света, което е ключово за германската автомобилна компания, която цели да увеличи гамата си от електромодели. Първият изцяло електрически модел на компанията, Taycan, ще излезе по-късно тази година и ще бъде последван от по-просторна версия на Cross Turismo.

Китайските потребители имат специфични предпочитания. Те включват интериорно осветление, по-меко окачване. Porsche ще се стреми да отговори на местните вкусове, пише Bloomberg.

Въпреки нарастващото си влияние в страната обаче германският производител ще продължи да поддържа балансирани глобални продажби, за да избегне прекалената зависимост от един пазар, казва Блуме. Северна Америка, Китай и Европа понастоящем съставляват по около една трета от глобалните доставки на компанията.

Проблеми и прогнози

Porsche започна годината със загуби, тъй като продажбите в световен мащаб паднаха с 12% през първото тримесечие. Това се дължи на затрудненията в производството, вследствие на по-строгите регулации за въглеродните емисии в Европа. Новите цели на ЕК за намаляване на средните въглеродни емисии до 2030 г. до 95 грама на километър, са огромно предизвикателство пред европейските автомобилни производители, които ги очакват производствени разходи или големи санкции.

Porsche очаква продажбите да достигнат рекордна стойност през тази година, дори и икономическата перспектива да отслабне на някои от ключовите пазари. Автомобилният производител прогнозира и лек ръст на приходите благодарение на пускането отново на пазара на емблематичния спортен автомобил 911.

Клиентите в Китай главно избират моделите Macan и Cayenne, но усилията на Porsche да популяризира спортните си коли в Китай, включително изграждането на състезателна писта извън Шанхай, отбелязват "стабилен напредък", твърди Блуме. Страната се превърна в най-големия регион за продажби на двуместния 718 Boxster и Cayman, които са по-евтини от 911.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Alibaba Porsche Китай

Прочетете и това

Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven

Участниците могат да получат инвестиция от 100 хил. евро

16 фев 2020, 1322 прочитания

Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години

Японският автомобилен производител се бори с имиджови щети и намаляващите продажби в САЩ

16 фев 2020, 1064 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Лекторите на годишната аутсорсинг конференция: Даниъл Съскинд

Преподавател по икономика в Оксфорд и изследовател на технологиите и влиянието им върху работата и обществото

Още от Капитал
Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това.

Оскари в преход

На еклектична церемония Академията балансира между сигурността и риска. "Паразит" направи история. Брад Пит, Лора Дърн, Хоакин Финикс и Рене Зелуегър спечелиха при актьорите

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10