С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 апр 2019, 12:55, 1841 прочитания

Porsche ще си партнира с китайски технологични гиганти

Германската автомобилна компания трябва да се съобрази със специфичните предпочитания на местните богати клиенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Porsche проучва възможностите за съвместни проекти с китайски технологични гиганти, включително Tencent Holdings, Alibaba Group и Baidu, за да разшири онлайн предлагането и да увеличи продажбите, пише Bloomberg.

Навлизане на китайския пазар


Специфичните за страната функции като гласово разпознаване, навигация и интеграция на социалната платформа за съобщения WeChat ще бъдат разработени на местно ниво, заяви главният изпълнителен директор на Porsche - Оливър Блуме, в интервю в Шанхай по време на автомобилноото изложение. Производителят също така подписа споразумение за разширяване на научноизследователското си сътрудничество с университета Тонджи (Tongji).

"Искаме да имаме подходящи партньорства във всеки отделен регион", каза Блуме. "Грешно е да вярваме, че всичко това може да се развие в Германия."

Този ход се основава на усилията на най-печелившата марка на Volkswagen да се достигне до китайските потребители, които използват предимно платформата на AutoNavi и WeChat, поддържана от Alibaba, за разлика от европейците и американците, които използват Google Maps и Whatsapp.



Китайският автомобилен пазар

В Китай е най-големият пазар на електромобили в света, което е ключово за германската автомобилна компания, която цели да увеличи гамата си от електромодели. Първият изцяло електрически модел на компанията, Taycan, ще излезе по-късно тази година и ще бъде последван от по-просторна версия на Cross Turismo.

Китайските потребители имат специфични предпочитания. Те включват интериорно осветление, по-меко окачване. Porsche ще се стреми да отговори на местните вкусове, пише Bloomberg.

Въпреки нарастващото си влияние в страната обаче германският производител ще продължи да поддържа балансирани глобални продажби, за да избегне прекалената зависимост от един пазар, казва Блуме. Северна Америка, Китай и Европа понастоящем съставляват по около една трета от глобалните доставки на компанията.

Проблеми и прогнози

Porsche започна годината със загуби, тъй като продажбите в световен мащаб паднаха с 12% през първото тримесечие. Това се дължи на затрудненията в производството, вследствие на по-строгите регулации за въглеродните емисии в Европа. Новите цели на ЕК за намаляване на средните въглеродни емисии до 2030 г. до 95 грама на километър, са огромно предизвикателство пред европейските автомобилни производители, които ги очакват производствени разходи или големи санкции.

Porsche очаква продажбите да достигнат рекордна стойност през тази година, дори и икономическата перспектива да отслабне на някои от ключовите пазари. Автомобилният производител прогнозира и лек ръст на приходите благодарение на пускането отново на пазара на емблематичния спортен автомобил 911.

Клиентите в Китай главно избират моделите Macan и Cayenne, но усилията на Porsche да популяризира спортните си коли в Китай, включително изграждането на състезателна писта извън Шанхай, отбелязват "стабилен напредък", твърди Блуме. Страната се превърна в най-големия регион за продажби на двуместния 718 Boxster и Cayman, които са по-евтини от 911.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Alibaba Porsche Китай

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 679 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 626 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Лекторите на годишната аутсорсинг конференция: Даниъл Съскинд

Преподавател по икономика в Оксфорд и изследовател на технологиите и влиянието им върху работата и обществото

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

20 въпроса: Даниела Костова

Тя претворява различни житейски ситуации в работата си като художник, а най-амбициозният й проект беше реализиран това лято във Виена

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10