С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
24 апр 2019, 12:55, 1728 прочитания

Porsche ще си партнира с китайски технологични гиганти

Германската автомобилна компания трябва да се съобрази със специфичните предпочитания на местните богати клиенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Porsche проучва възможностите за съвместни проекти с китайски технологични гиганти, включително Tencent Holdings, Alibaba Group и Baidu, за да разшири онлайн предлагането и да увеличи продажбите, пише Bloomberg.

Навлизане на китайския пазар


Специфичните за страната функции като гласово разпознаване, навигация и интеграция на социалната платформа за съобщения WeChat ще бъдат разработени на местно ниво, заяви главният изпълнителен директор на Porsche - Оливър Блуме, в интервю в Шанхай по време на автомобилноото изложение. Производителят също така подписа споразумение за разширяване на научноизследователското си сътрудничество с университета Тонджи (Tongji).

"Искаме да имаме подходящи партньорства във всеки отделен регион", каза Блуме. "Грешно е да вярваме, че всичко това може да се развие в Германия."

Този ход се основава на усилията на най-печелившата марка на Volkswagen да се достигне до китайските потребители, които използват предимно платформата на AutoNavi и WeChat, поддържана от Alibaba, за разлика от европейците и американците, които използват Google Maps и Whatsapp.



Китайският автомобилен пазар

В Китай е най-големият пазар на електромобили в света, което е ключово за германската автомобилна компания, която цели да увеличи гамата си от електромодели. Първият изцяло електрически модел на компанията, Taycan, ще излезе по-късно тази година и ще бъде последван от по-просторна версия на Cross Turismo.

Китайските потребители имат специфични предпочитания. Те включват интериорно осветление, по-меко окачване. Porsche ще се стреми да отговори на местните вкусове, пише Bloomberg.

Въпреки нарастващото си влияние в страната обаче германският производител ще продължи да поддържа балансирани глобални продажби, за да избегне прекалената зависимост от един пазар, казва Блуме. Северна Америка, Китай и Европа понастоящем съставляват по около една трета от глобалните доставки на компанията.

Проблеми и прогнози

Porsche започна годината със загуби, тъй като продажбите в световен мащаб паднаха с 12% през първото тримесечие. Това се дължи на затрудненията в производството, вследствие на по-строгите регулации за въглеродните емисии в Европа. Новите цели на ЕК за намаляване на средните въглеродни емисии до 2030 г. до 95 грама на километър, са огромно предизвикателство пред европейските автомобилни производители, които ги очакват производствени разходи или големи санкции.

Porsche очаква продажбите да достигнат рекордна стойност през тази година, дори и икономическата перспектива да отслабне на някои от ключовите пазари. Автомобилният производител прогнозира и лек ръст на приходите благодарение на пускането отново на пазара на емблематичния спортен автомобил 911.

Клиентите в Китай главно избират моделите Macan и Cayenne, но усилията на Porsche да популяризира спортните си коли в Китай, включително изграждането на състезателна писта извън Шанхай, отбелязват "стабилен напредък", твърди Блуме. Страната се превърна в най-големия регион за продажби на двуместния 718 Boxster и Cayman, които са по-евтини от 911.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Alibaba Porsche Китай

Прочетете и това

Трилентовата търговска марка на Adidas беше обявена за невалидна от Съда на ЕС Трилентовата търговска марка на Adidas беше обявена за невалидна от Съда на ЕС

Причината е, че не е могла да придобие отличителен характер на територията на Европейския съюз

19 юни 2019, 1181 прочитания

Частният сектор започва да налага достъпни смартфони в Африка Частният сектор започва да налага достъпни смартфони в Африка

Операционната система KaiOS ще свали цените на устройствата за хора от слабо развитите страни

19 юни 2019, 451 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Лекторите на годишната аутсорсинг конференция: Даниъл Съскинд

Преподавател по икономика в Оксфорд и изследовател на технологиите и влиянието им върху работата и обществото

Garitage Park и казахските милиони

Големият имотен проект в София е собственост семейството на Аслан Мусин, който до 2012 г. е считан за дясна ръка на Назарбаев

Диференциран ДПС

До какво реално ще доведат идеите за по-ниски ставки на ДДС, с които се заиграват политиците

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

20 въпроса: Полина Лъжанска

д-р Лъжанска е сред инициаторите на сайта CancerCare.bg и благотворителния маратон Race for the Cure

Ядрен резонанс: на какво се дължи безпрецедентният успех на сериала "Чернобил"

Сериалът е смразяващо актуален днес, когато темата за размитите граници между истинно и лъжливо вълнуват обществото