С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 24 апр 2019, 11:30, 1655 прочитания

L'Oréal с амбициозна програма за намаляване на екологичния отпечатък

До 2020 г. всички стратегически доставчици на компанията трябва да участват в нейната програма за устойчивост

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
През 2018 г. L'Oréal е представила на пазара над 8000 нови продукта, като 79% от тях са с подобрени продуктови формули, водещи до намаляване на екологичния отпечатък. Целта е до 2020 г. това да обхване всички продукти, съобщи на специална пресконференция Ана Панайотович, мениджър на проекта "Споделяме красотата с всички", целящ пълна трансформация на компанията към по-отговорен и устойчив бизнес модел.

За пълна въглеродна неутралност


Козметичната корпорация е успяла да намали със 77% емисиите на въглероден диоксид от своите заводи и дистрибуторски центрове през миналата година в сравнение с 2005 г. Освен това отчита 48% по-ниско потребление на вода, 37% по-малко генерирани отпадъци и нула процента отпадъци за депониране. Това е направено в период, в който продукцията ни се увеличи с 38%, отбеляза Ана Панайотович. Плановете за 2025 г. са всички производствени, административни и изследователски бази на L'Oréal да постигнат пълна въглеродна неутралност.

До 2020 г. корпорацията планира да оцени екологичния и социалния профил на всички свои продукти и да направи тази информация публично достъпна, за да даде възможност на потребителите да правят информиран избор, когато пазаруват.

Пак до 2020 г. козметичната компания планира да даде възможност на над 100 хил. души в неравностойно положение да получат достъп до заетост. До края на 2018 г. такава подкрепа за работа вече са получили 63 584 души.



Друга цел, която трябва да бъде постигната също до 2020 г., е 100% от стратегическите доставчици на L'Oréal да участват в нейната програма за устойчивост. За тази цел групата е разработила двустранен подход: да избира доставчици въз основа на техните екологични и социални резултати и да им предоставя инструменти за обучение.

"За жените в науката"

В България компанията осъществява няколко местни социално отговорни инициативи. "За жените в науката" е програма, създадена през 1998 г. в партньорство с ЮНЕСКО. За осем издания в България 21 българки с оригинални научни идеи вече са наградени със стипендии с общ размер над 100 хил. евро. Кандидатстването за тази година е до 30 април.

"Капачки за усмивки" се изпълнява съвместно с "dm България" от март 2018 г. Досега са събрани и предадени за рециклиране над 13 тона капачки, с чиято помощ е закупена апаратура за Специализираната болница по детски болести в София, съобщи Валерия Гущерова-Бойчева, маркетинг мениджър на "dm България".

Citizen Day е глобална доброволческа кампания на L'Oréal, която се организира всяка година, за да стимулира личната ангажираност на служителите към социално значими каузи. Това е един работен ден в годината, в който българският екип доброволно подкрепя местна кауза - например
засаждане на дървета, почистване на публични места, оказване на подкрепа на приемни семейства и на деца, лишени от родителски грижи, обновяване на паркове.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

САЩ може да облекчат временно търговските санкции срещу Huawei 1 САЩ може да облекчат временно търговските санкции срещу Huawei

Китайската компания се опитва да се справи с критичната ситуация

19 май 2019, 708 прочитания

Шуменската "Теси" планира 78 млн. евро приходи за 2019 г. Шуменската "Теси" планира 78 млн. евро приходи за 2019 г.

Компанията представи новия си "умен" бойлер с управление през интернет

19 май 2019, 1021 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Kraft Heinz сменя главния си изпълнителен директор след отписването на 15 млрд. долара

Бернардо Хийс ще бъде заменен от Мигел Патрисио в началото на юли

"Хладилника" - пилотният нов квартал на София

Общината и инвеститорите са в безпрецедентен диалог за бъдещето на квартала

Бай Ганьо - европейски прокурор

Европейската прокуратура е уникална възможност за България да получи независим разследващ орган по корупцията

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Работохолици до доказване на противното

Марк Грифитс, професор по поведенческо пристрастяване и директор на звено за изследване на хазарта в Nottingham Trent University

Хладнокръвни истории

Нови стари срещи с прозата и документалистиката на Труман Капоти