С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 24 апр 2019, 11:30, 2211 прочитания

L'Oréal с амбициозна програма за намаляване на екологичния отпечатък

До 2020 г. всички стратегически доставчици на компанията трябва да участват в нейната програма за устойчивост

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
През 2018 г. L'Oréal е представила на пазара над 8000 нови продукта, като 79% от тях са с подобрени продуктови формули, водещи до намаляване на екологичния отпечатък. Целта е до 2020 г. това да обхване всички продукти, съобщи на специална пресконференция Ана Панайотович, мениджър на проекта "Споделяме красотата с всички", целящ пълна трансформация на компанията към по-отговорен и устойчив бизнес модел.

За пълна въглеродна неутралност


Козметичната корпорация е успяла да намали със 77% емисиите на въглероден диоксид от своите заводи и дистрибуторски центрове през миналата година в сравнение с 2005 г. Освен това отчита 48% по-ниско потребление на вода, 37% по-малко генерирани отпадъци и нула процента отпадъци за депониране. Това е направено в период, в който продукцията ни се увеличи с 38%, отбеляза Ана Панайотович. Плановете за 2025 г. са всички производствени, административни и изследователски бази на L'Oréal да постигнат пълна въглеродна неутралност.

До 2020 г. корпорацията планира да оцени екологичния и социалния профил на всички свои продукти и да направи тази информация публично достъпна, за да даде възможност на потребителите да правят информиран избор, когато пазаруват.

Пак до 2020 г. козметичната компания планира да даде възможност на над 100 хил. души в неравностойно положение да получат достъп до заетост. До края на 2018 г. такава подкрепа за работа вече са получили 63 584 души.



Друга цел, която трябва да бъде постигната също до 2020 г., е 100% от стратегическите доставчици на L'Oréal да участват в нейната програма за устойчивост. За тази цел групата е разработила двустранен подход: да избира доставчици въз основа на техните екологични и социални резултати и да им предоставя инструменти за обучение.

"За жените в науката"

В България компанията осъществява няколко местни социално отговорни инициативи. "За жените в науката" е програма, създадена през 1998 г. в партньорство с ЮНЕСКО. За осем издания в България 21 българки с оригинални научни идеи вече са наградени със стипендии с общ размер над 100 хил. евро. Кандидатстването за тази година е до 30 април.

"Капачки за усмивки" се изпълнява съвместно с "dm България" от март 2018 г. Досега са събрани и предадени за рециклиране над 13 тона капачки, с чиято помощ е закупена апаратура за Специализираната болница по детски болести в София, съобщи Валерия Гущерова-Бойчева, маркетинг мениджър на "dm България".

Citizen Day е глобална доброволческа кампания на L'Oréal, която се организира всяка година, за да стимулира личната ангажираност на служителите към социално значими каузи. Това е един работен ден в годината, в който българският екип доброволно подкрепя местна кауза - например
засаждане на дървета, почистване на публични места, оказване на подкрепа на приемни семейства и на деца, лишени от родителски грижи, обновяване на паркове.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Nestlé ще върне на акционерите 20 млрд. долара Nestlé ще върне на акционерите 20 млрд. долара

Средствата ще се насочат към тях най-вече чрез обратно изкупуване на акции през следващите три години

17 окт 2019, 262 прочитания

"Въгледобив Бобов дол" е обявена в несъстоятелност "Въгледобив Бобов дол" е обявена в несъстоятелност

Компанията системно е нарушавала задълженията си по оздравителния план и дължи на държавата над 102 млн. лв.

17 окт 2019, 399 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Kraft Heinz сменя главния си изпълнителен директор след отписването на 15 млрд. долара

Бернардо Хийс ще бъде заменен от Мигел Патрисио в началото на юли

Още от Капитал
Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10