Арктическата лисица в България

Шведската компания Fjällräven стъпи на българския пазар с първи самостоятелен магазин

Главният оперативен директор на Fenix Outdoor за района ЕМЕА Харалд Хейм
Главният оперативен директор на Fenix Outdoor за района ЕМЕА Харалд Хейм
Главният оперативен директор на Fenix Outdoor за района ЕМЕА Харалд Хейм    ©  Цветелина Белутова
Главният оперативен директор на Fenix Outdoor за района ЕМЕА Харалд Хейм    ©  Цветелина Белутова
Темата накратко
  • Производството на емблематичната раница Kånken е ограничено до 2 млн. броя за годината.
  • Над 80% от продуктите на фирмата остават непроменени в колекциите през годините.

Скандинавският минималистичен стил през последните години се наложи в домовете и гардеробите на потребители от цял свят. Това доведе до значително увеличение на дистрибуцията и откриването на нови магазини на редица брандове - с изчистени линии на моделите си и често позиционирани в по-високия ценови клас.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал