Арктическата лисица в България
Шведската компания Fjällräven стъпи на българския пазар с първи самостоятелен магазин


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
- Производството на емблематичната раница Kånken е ограничено до 2 млн. броя за годината.
- Над 80% от продуктите на фирмата остават непроменени в колекциите през годините.
Скандинавският минималистичен стил през последните години се наложи в домовете и гардеробите на потребители от цял свят. Това доведе до значително увеличение на дистрибуцията и откриването на нови магазини на редица брандове - с изчистени линии на моделите си и често позиционирани в по-високия ценови клас.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход