Spotify премина 100 млн. платени абонати

Компанията за музикални стрийминг услуги продължава да расте като приходи, но и като загуба

Музикалната стрийминг услуга Spotify вече има над 100 млн. платени абонати. Едноименната шведска компания е успяла да достигне до психологическата граница в края на първото тримесечие, показва финансовият отчет на фирмата. Така Spotify има над три пъти повече платени абонати, отколкото следващата услуга в сектора – Apple Music, която разполага с 28 млн. абонаменти, пише Reuters.

Скокът в броя абонати на Spotify идва преди всичко от разширението в Индия, Близкия изток и Северна Африка, където компанията навлезе през последните няколко месеца. Общо услугата има 217 млн. месечно активни потребители, като компанията е все по-близо до това повечето от тях да бъдат платени. Spotify предлага няколко възможности за абонамент, както и безплатно слушане, при което обаче има реклами и ограничения.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове