С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 май 2019, 13:50, 2330 прочитания

Toyota и Panasonic създават компания за "свързани" домове

Японските производители обединяват усилия, за да успеят да генерират приходи в трудни времена за автомобилната индустрия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Японският автомобилен производител Toyota планира да създаде съвместно предприятие с Panasonic за разработването на "свързващи" услуги, които да бъдат използвани в жилищата, както и за градско развитие.

Отново заедно


Решението ще задълбочи още повече връзката между двете японски компании, които обявиха през януари намеренията си за създаването на съвместно предприятие за производство на батерии за електромобили, съобщава Reuters. Те обединиха усилия по развойната дейност, за да успеят да се справят с конкуренцията на бързо развиващия се пазар на електрически превозни средства.

От Toyota и Panasonic заявиха, че ще създадат новата компания в началото на следващата година. Тя ще се фокусира върху технология, която може да бъде използвана за персонализирани услуги в домовете. Планът е двете компании да държат по 50% във фирмата, като ще увеличат сътрудничеството си в свързването на домовете в страната.

"Ще обединим силите си, за да предложим една нова стойност в ежедневието на хората", заяви президентът на Panasonic Казухиро Цуга.



Решението идва в момент, в който електромобилите и услугите за споделено пътуване отварят нова конкурентна среда в автомобилната индустрия. Това кара производителите на традиционни модели автомобили и техните доставчици да търсят алтернатива, за да успеят да продължат да генерират приходи.

Новите хоризонти пред Toyota

Toyotа сякаш вече е започнала да се адаптира към новите тенденции. Тя се фокусира върху това да разработва свързани автомобили, които могат да споделят информация за тяхното използване. Това включва изпращане на заявки за споделено пътуване, застраховка или поддръжка.

Автопроизводителят заяви, че ще се възползва от партньорската си мрежа и операциите си, включващи разработката и продажбите на автомобили, домове и роботи, за да разшири транспортните си и домашни енергийни услуги.

"Ако успеем да използваме тази мрежа не само за производството и продажбата на превозни средства, но и за създаването на нови услуги, възможностите ни в бъдеще ще се увеличат значително", коментира президентът на Toyota Акио Тойода.

"Освен производството на автомобили смятам, че жилищният ни бизнес, както и бизнесът със свързващи услуги ще ни бъдат предимство", добавя той.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven

Участниците могат да получат инвестиция от 100 хил. евро

16 фев 2020, 1358 прочитания

Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години

Японският автомобилен производител се бори с имиджови щети и намаляващите продажби в САЩ

16 фев 2020, 1092 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
След края на преговорите за сливане Commerzbank се сблъсква със старите проблеми

Главният изпълнителен директор Зилке обеща да актуализира стратегията за развитие на банката след лятото

Още от Капитал
Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Зараза за 300 млрд. долара

Китай и страните от региона ще пострадат най-много от вируса, но ако разпространението продължи по-дълго, западните икономики също ще понесат сериозни щети

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10