С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 май 2019, 13:50, 2093 прочитания

Toyota и Panasonic създават компания за "свързани" домове

Японските производители обединяват усилия, за да успеят да генерират приходи в трудни времена за автомобилната индустрия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Японският автомобилен производител Toyota планира да създаде съвместно предприятие с Panasonic за разработването на "свързващи" услуги, които да бъдат използвани в жилищата, както и за градско развитие.

Отново заедно


Решението ще задълбочи още повече връзката между двете японски компании, които обявиха през януари намеренията си за създаването на съвместно предприятие за производство на батерии за електромобили, съобщава Reuters. Те обединиха усилия по развойната дейност, за да успеят да се справят с конкуренцията на бързо развиващия се пазар на електрически превозни средства.

От Toyota и Panasonic заявиха, че ще създадат новата компания в началото на следващата година. Тя ще се фокусира върху технология, която може да бъде използвана за персонализирани услуги в домовете. Планът е двете компании да държат по 50% във фирмата, като ще увеличат сътрудничеството си в свързването на домовете в страната.

"Ще обединим силите си, за да предложим една нова стойност в ежедневието на хората", заяви президентът на Panasonic Казухиро Цуга.



Решението идва в момент, в който електромобилите и услугите за споделено пътуване отварят нова конкурентна среда в автомобилната индустрия. Това кара производителите на традиционни модели автомобили и техните доставчици да търсят алтернатива, за да успеят да продължат да генерират приходи.

Новите хоризонти пред Toyota

Toyotа сякаш вече е започнала да се адаптира към новите тенденции. Тя се фокусира върху това да разработва свързани автомобили, които могат да споделят информация за тяхното използване. Това включва изпращане на заявки за споделено пътуване, застраховка или поддръжка.

Автопроизводителят заяви, че ще се възползва от партньорската си мрежа и операциите си, включващи разработката и продажбите на автомобили, домове и роботи, за да разшири транспортните си и домашни енергийни услуги.

"Ако успеем да използваме тази мрежа не само за производството и продажбата на превозни средства, но и за създаването на нови услуги, възможностите ни в бъдеще ще се увеличат значително", коментира президентът на Toyota Акио Тойода.

"Освен производството на автомобили смятам, че жилищният ни бизнес, както и бизнесът със свързващи услуги ще ни бъдат предимство", добавя той.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как се строи бизнес Как се строи бизнес

Трансформацията на "Главболгарстрой"- от държавна фирма за строителни работници до компания, която може да построи всичко

27 юни 2019,

САЩ откриха нов проблем с Boeing 737 MAX САЩ откриха нов проблем с Boeing 737 MAX

Той засяга софтуер, който е оригинален за самолета, а не е свързан с ревизиите във връзка с двете фатални катастрофи

27 юни 2019, 484 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
След края на преговорите за сливане Commerzbank се сблъсква със старите проблеми

Главният изпълнителен директор Зилке обеща да актуализира стратегията за развитие на банката след лятото

Обратно броене в БСП

Корнелия Нинова има по-малко от година, за да покаже, че линията й в партията е успешна

Климатичният завой на България

София влиза, макар и с някои уговорки, в лагера на страните в ЕС, които искат по-бързо свиване на парниковите емисии

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Power to the Robots

Албена Баева, артист и куратор на първата изложба в България на произведения, създадени в колаборация с изкуствен интелект

Ние, писателите

Сборникът "Интервюта" ни дава възможност да надникнем по-дълбоко в личността и философията на Йордан Радичков