Toyota и Panasonic създават компания за "свързани" домове
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Toyota и Panasonic създават компания за "свързани" домове

Toyotа сякаш вече е започнала да се адаптира към новите тенденции

Toyota и Panasonic създават компания за "свързани" домове

Японските производители обединяват усилия, за да успеят да генерират приходи в трудни времена за автомобилната индустрия

2586 прочитания

Toyotа сякаш вече е започнала да се адаптира към новите тенденции

© Reuters


Японският автомобилен производител Toyota планира да създаде съвместно предприятие с Panasonic за разработването на "свързващи" услуги, които да бъдат използвани в жилищата, както и за градско развитие.

Отново заедно

Решението ще задълбочи още повече връзката между двете японски компании, които обявиха през януари намеренията си за създаването на съвместно предприятие за производство на батерии за електромобили, съобщава Reuters. Те обединиха усилия по развойната дейност, за да успеят да се справят с конкуренцията на бързо развиващия се пазар на електрически превозни средства.

От Toyota и Panasonic заявиха, че ще създадат новата компания в началото на следващата година. Тя ще се фокусира върху технология, която може да бъде използвана за персонализирани услуги в домовете. Планът е двете компании да държат по 50% във фирмата, като ще увеличат сътрудничеството си в свързването на домовете в страната.

"Ще обединим силите си, за да предложим една нова стойност в ежедневието на хората", заяви президентът на Panasonic Казухиро Цуга.

Решението идва в момент, в който електромобилите и услугите за споделено пътуване отварят нова конкурентна среда в автомобилната индустрия. Това кара производителите на традиционни модели автомобили и техните доставчици да търсят алтернатива, за да успеят да продължат да генерират приходи.

Новите хоризонти пред Toyota

Toyotа сякаш вече е започнала да се адаптира към новите тенденции. Тя се фокусира върху това да разработва свързани автомобили, които могат да споделят информация за тяхното използване. Това включва изпращане на заявки за споделено пътуване, застраховка или поддръжка.

Автопроизводителят заяви, че ще се възползва от партньорската си мрежа и операциите си, включващи разработката и продажбите на автомобили, домове и роботи, за да разшири транспортните си и домашни енергийни услуги.

"Ако успеем да използваме тази мрежа не само за производството и продажбата на превозни средства, но и за създаването на нови услуги, възможностите ни в бъдеще ще се увеличат значително", коментира президентът на Toyota Акио Тойода.

"Освен производството на автомобили смятам, че жилищният ни бизнес, както и бизнесът със свързващи услуги ще ни бъдат предимство", добавя той.

Японският автомобилен производител Toyota планира да създаде съвместно предприятие с Panasonic за разработването на "свързващи" услуги, които да бъдат използвани в жилищата, както и за градско развитие.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK