С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 май 2019, 13:50, 2167 прочитания

Toyota и Panasonic създават компания за "свързани" домове

Японските производители обединяват усилия, за да успеят да генерират приходи в трудни времена за автомобилната индустрия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Японският автомобилен производител Toyota планира да създаде съвместно предприятие с Panasonic за разработването на "свързващи" услуги, които да бъдат използвани в жилищата, както и за градско развитие.

Отново заедно


Решението ще задълбочи още повече връзката между двете японски компании, които обявиха през януари намеренията си за създаването на съвместно предприятие за производство на батерии за електромобили, съобщава Reuters. Те обединиха усилия по развойната дейност, за да успеят да се справят с конкуренцията на бързо развиващия се пазар на електрически превозни средства.

От Toyota и Panasonic заявиха, че ще създадат новата компания в началото на следващата година. Тя ще се фокусира върху технология, която може да бъде използвана за персонализирани услуги в домовете. Планът е двете компании да държат по 50% във фирмата, като ще увеличат сътрудничеството си в свързването на домовете в страната.

"Ще обединим силите си, за да предложим една нова стойност в ежедневието на хората", заяви президентът на Panasonic Казухиро Цуга.



Решението идва в момент, в който електромобилите и услугите за споделено пътуване отварят нова конкурентна среда в автомобилната индустрия. Това кара производителите на традиционни модели автомобили и техните доставчици да търсят алтернатива, за да успеят да продължат да генерират приходи.

Новите хоризонти пред Toyota

Toyotа сякаш вече е започнала да се адаптира към новите тенденции. Тя се фокусира върху това да разработва свързани автомобили, които могат да споделят информация за тяхното използване. Това включва изпращане на заявки за споделено пътуване, застраховка или поддръжка.

Автопроизводителят заяви, че ще се възползва от партньорската си мрежа и операциите си, включващи разработката и продажбите на автомобили, домове и роботи, за да разшири транспортните си и домашни енергийни услуги.

"Ако успеем да използваме тази мрежа не само за производството и продажбата на превозни средства, но и за създаването на нови услуги, възможностите ни в бъдеще ще се увеличат значително", коментира президентът на Toyota Акио Тойода.

"Освен производството на автомобили смятам, че жилищният ни бизнес, както и бизнесът със свързващи услуги ще ни бъдат предимство", добавя той.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Paysafe открива втори офис в София, в който ще работят 200 души 1 Paysafe открива втори офис в София, в който ще работят 200 души

Компанията има 1200 служители в България и ще продължава да наема още хора

19 авг 2019, 1617 прочитания

"Спиди" ще използва електрически триколки за доставки в София, Варна и Пловдив "Спиди" ще използва електрически триколки за доставки в София, Варна и Пловдив

Компанията обмисля да въведе и специализирани електромобили за дейността си

19 авг 2019, 1642 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
След края на преговорите за сливане Commerzbank се сблъсква със старите проблеми

Главният изпълнителен директор Зилке обеща да актуализира стратегията за развитие на банката след лятото

Буреносните облаци пак се сгъстяват

Растежът на българската икономика леко се забавя до 3.3%, в синхрон с цялостната тенденция в Европа

Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Ново място: Bug Coffee

Най-новото попълнение на улица "Асен Златаров" идва на мястото на затворилото врати Percolate

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда