Собствените марки на Lidl са 76% от всички продукти във веригата

За 2018 г. износът на българските производители - партньори на компанията, се е удвоил до 30 млн. лв.

Милена Драгийска: Собствените марки позволяват оптимално съотношение качество - цена
Милена Драгийска: Собствените марки позволяват оптимално съотношение качество - цена    ©  "Лидл България"
Милена Драгийска: Собствените марки позволяват оптимално съотношение качество - цена
Милена Драгийска: Собствените марки позволяват оптимално съотношение качество - цена    ©  "Лидл България"

Собствените марки на Lidl са в основата на бизнес модела на компанията. "През 2018 г. в постоянния асортимент на веригата в България е имало 2530 продукта, а заедно с аукционните предложения достигат 5000, като 76% от тях са собствени марки." Това посочи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България", на пресконференция за представяне на резултати от проучване, проведено от международната компания за маркетингови изследвания IPSOS.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал