🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Приходите на My Day са се повишили с 13% до над 55 млн. лв.

Производителят на млечни продукти "Кремио" планира нов ръст на продажбите

Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Софийската фирма "Кремио" - производител на млечни продукти с марката My Day и на растителни сметани, отчита над 55 млн. лв. приходи през 2018, което е 12.8 % ръст спрямо предходната година. Нетната печалба на дружеството расте с 48.6% до 1.437 млн. лв. "За тази година планираният ръст на продажбите е 6.6%, но на практика за първите четири месеца той е над 8%", съобщи за "Капитал" Георги Гановски, изпълнителен директор на компанията.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар