С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 май 2019, 17:44, 15615 прочитания

Заводът на VOSS Automotive край Ловеч започва производство

Три големи германски автомобилни компании са първите клиенти на предприятието

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Заводът на германската компания VOSS Automotive в село Баховица край Ловеч започва масово производство на автомобилни компоненти до края на май. Първите продукти вече са направени миналия месец от екипа специалисти, които преминаха 3-месечно обучение в Полша. Според графика на компанията доставките ще започнат в средата на годината. Вече са факт и първите три клиента, които са германски автомобилни производители.

Директно за клиента


Предприятието ще произвежда CSR (от селективна каталитична редукция - бел.ред.) линии, които се използват за намаляване на вредните вещества в изгорелите газове от дизеловите автомобили, така че те да отговарят на изискванията за Евро 6. От VOSS Automotive не уточниха кои са клиентите на българския завод, който работи като доставчик първо ниво, но групата доставя компоненти на гиганти като VW, Audi, BMW, Ford и др. За 2019 г. продажбите на "ВОСС аутомотив България" се очаква да бъдат от порядъка на 7 млн. лв., казаха от VOSS Automotive за "Капитал".

Миналата година компанията нае за срок от 10 години помещенията на "Литекс моторс", където до 2017 г. се сглобяваха китайските автомобили Great Wall, преди фирмата на Гриша Ганчев да фалира. Планираната инвестиция в оборудване е 15 млн. евро.

Хора има



Обучение в завода на групата в Полша вече са преминали 50 оператора, както и инженери, административен и управленски персонал. В момента в предприятието край Ловеч работят приблизително 100 души, а броят им се очаква да достигне 1000 в края на 2020 г. или началото на 2021 г. От компанията коментираха, че процесът по наемане върви добре.

В града на практика липсват големи производствени предприятия, не работи вече и заводът за електрически инструменти "Спарки Елтос". За подготовката на кадрите пък групата разчита на собствената си програма за интензивно обучение.

Групата VOSS произвежда тръбни връзки и компоненти за вграждане в горивните, охладителните, пневматичните и изпускателните системи на автомобили и има заводи в цял свят - САЩ, Мексико, Бразилия, Китай, Индия, Япония и Полша, а централата й е в Германия. За нея работят повече от 6000 души, а годишният й оборот е над 600 млн. евро.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама 1 Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама

Председателят на браншовото сдружение IAB Bulgaria пред "Капитал"

17 фев 2020, 714 прочитания

Печалбата на SoftBank пада с 99% заради загубите от Vision Fund Печалбата на SoftBank пада с 99% заради загубите от Vision Fund

Изпълнителният директор Масайоши Сон загърбва плановете си за втори фонд след отчетените загуби

17 фев 2020, 589 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Tencent отчете рекордна печалба за тримесечието благодарение на финтех услугите

Китайската компания генерираше високи приходи заради смартфон игрите, но сега се радва на успехи в друга област

Още от Капитал
Малайзийски полет към село Щръклево

Община Русе даде предварително съгласие да продаде летището си на дружество с малайзийско участие. Проектът на компанията е за 57 млн. лв.

Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

От Маракеш до Париж и обратно

Писателят и художник Махи Бинбин за живота между две култури и социалната си дейност в Мароко

Оскари в преход

На еклектична церемония Академията балансира между сигурността и риска. "Паразит" направи история. Брад Пит, Лора Дърн, Хоакин Финикс и Рене Зелуегър спечелиха при актьорите

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10