С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
16 май 2019, 13:05, 1731 прочитания

Cisco намалява производството си в Китай, за да се предпази от митата

Компанията не очаква повишение на цените си, защото разполага с алтернативи за производство

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американският производител на мрежово оборудване Cisco обяви, че ще намали значително производството си в Китай, пише Financial Times. Причината е в поредното покачване на митата по вноса от Китай към САЩ, които влязоха в сила през миналата седмица. Тази част от производството най-вероятно ще бъде насочена към други пазари с евтина работна ръка и няма да бъде върната в САЩ.

Според фирмата ескалацията на търговската война няма да се отрази на финансовото ѝ представяне. За последното тримесечие приходите на компанията са нараснали с 6% до 13 млрд. долара.


На първа линия

Технологичните компании, които произвеждат хардуер, са сред най-тежко ударените от митата спрямо Китай, защото повечето от продуктите им се произвеждат в страната. Една от целите и на митата, и на потенциалната бъдеща сделка между САЩ и Китай, е тя да направи производството в Китай по-малко рентабилно, така че да бъдат върнати работни места на американски компании обратно на родна земя.

В интервю пред Financial Times изпълнителният директор на Cisco Чък Робинс коментира, че компанията е започнала да планира действията си по отношение на вдигане на митата още през изминалото лято, когато от Белия дом обявиха 10% мито спрямо редица продукти. От миналата седмица митото вече е 25%. Според Робинс Cisco има достатъчно добре разпределена верига на производство, така че да не усети сериозен удар от търговската война. Компанията произвежда общо в 13 страни.



"Когато имаш производство в множество страни, не е трудно да се справиш с вдигането на цените", коментира Робинс. Според него клиентите на Cisco ще усетят минимална разлика. Кели Креймър, финансов директор в компанията, коментира пред анализатори на Уолстрийт, че Cisco е намалила значително производството си в Китай и това е отразено във финансовите прогнози на компанията.

За текущото фискално тримесечие, което приключва в края на юли, Cisco очаква ръст на приходите между 4.5 и 6.5%, в диапазона между 13 и 13.3 млрд. долара, каквито са и очакванията на борсовите анализатори.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Cisco Китай САЩ

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Японската Ricoh придобива 20% от "Немечек" Японската Ricoh придобива 20% от "Немечек"

Сделката става през покупка на досегашния собственик на пакета - германската DocuWare

15 окт 2019, 1559 прочитания

Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям

Създателят и собственик на сайта malincho.com за ефекта от решението на САЩ да въведе мита върху някои европейски стоки

15 окт 2019, 1059 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Британската верига супермаркети Asda обмисля дебюта си на борсата

Поделението на Walmаrt е третият по големина търговец на дребно във Великобритания след Tesco и Sainsbury

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

20 въпроса: Здравко Петров

Урбанистът познат от "Исторически маршути" издаде книга, която обединява две от архитектуните разходки

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов