Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
17 май 2019, 12:30, 13746 прочитания

Лятното разписание на летище Бургас с нови дестинации

Пътуващите от Бургас ще могат да летят до 31 държави

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Летище Бургас, което през 2018 г. обслужи полети до повече от 140 дестинации, обяви графика си за предстоящия сезон. Това лято новите дестинации за летището са 5: Херсон в Украйна, Дърам във Великобритания, Бейрут в Ливан, Неапол в Италия и Буфарик в Алжир.

Авиокомпаниите, които не са обслужвали летище Бургас миналата година, но ще изпълняват полети това лято, са 4: Wideroe, GetJet, I Fly и Jet2.com. Wideroe представя три дестинации в Норвегия (Олесун, Трондхайм и Тромзо), а GetJet и I Fly ще летят съответно до Вилнюс и Москва. Полети стартира и британската Jet2.com, която ще свърже Бургас с 9 летища във Великобритания: Белфаст интернешънъл, Бирмингам, Източен Мидландс, Единбург, Глазгоу, Лийдс Брадфорд, Лондон Станстед, Манчестър и Нюкасъл.


"Изключително щастливи сме да приветстваме известната с наградите си авиокомпания Jet2.com и продължаваме да работим за привличането на нови партньори", заяви Улрих Хеппе, главен изпълнителен директор на "Фрапорт България", фирмата - концесионер на летище Бургас.

С новите маршрути на Jet2.com дестинациите в Обединеното кралство, които летището ще обслужва през лятото, стават 16. Както и през 2018 г., Великобритания е един от най-големите пазари за двете морски летища и Бургас очаква ръст на британските туристи, коментира Хеппе.

Освен Обединеното кралство другите водещи пазари за летище Бургас отново са Русия, Германия и Полша и въпреки че "Фрапорт България" прогнозира спад на немския и руския пазар, компанията очаква увеличение на полетите от Великобритания, Полша, Чехия и Дания.



"Предвид историческите ръстове на пътникопотока през последните 3 години нашите очаквания за 2019 г. са за лек спад – в рамките на 8%. Намираме това за абсолютно нормално с оглед на засилващата се конкуренция от останалите туристически дестинации", обясни Хеппе.

Лятното разписание на летище Бургас с нови дестинации

["Фрапорт България"]

Една от основните цели на "Фрапорт България" остава осигуряването на най-добри условия за всички превозвачи и пътници, поради което инвестициите на летище Бургас продължават. Тази година концесионерът ще работи върху проекти, свързани с разширяване и рехабилитация на перона, разширяване на пътническия терминал, както и изграждането на второто разширение на паркинг зоната.

През първите 12 години на концесията си "Фрапорт България" е инвестирала 185 милиона лева в летище Бургас, в резултат на което летището може да се похвали, че изпълнява най-високите европейски стандарти за безопасност според EASA – европейската агенция за авиационна безопасност, която стандартизира дейностите на летищата в сферите на безопасността и ефективното използване на ресурси.

"Фрапорт България" е германско-българскa компания, която през 2006 г. спечели концесия за управление на летище Варна и летище Бургас за 35 години. В съвместната компания немската "Фрапорт" притежава мажоритарен дял от 60%. "Фрапорт България" се грижи за повишаване качеството на обслужване и цялостното изживяване на пътниците, обучението и повишаване квалификацията на служителите, обновяване на техниката, въвеждане на нови технологии, както и разширяване и модернизиране на инфраструктурата. В компанията във Варна и Бургас работят повече от 600 постоянни и около 1200 сезонни служители.

Капитал градове: Бургас

Текстът е част от специалното издание "Капитал градове: Бургас", посветено на черноморския град и региона.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Предизвикателства за преминаване към публичния облак - теория и практика Предизвикателства за преминаване към публичния облак - теория и практика

Компаниите увеличават разходите си за ИТ средно с 30%, с масовото навлизане на облачните услуги

28 май 2020, 345 прочитания

Нови правила в бизнеса с хранителни продукти 1 Нови правила в бизнеса с хранителни продукти

Парламентът прие окончателно Закона за храните с нови регулации в превоза на продукти и онлайн търговията и по-високи санкции за нарушителите

27 май 2020, 1323 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Aéroport de Sofia

Френският кандидат Aéroports de Paris Group излетя към победата в концесията на софийското летище с изключително високо ценово и инвестиционно предложение

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Чиновници в излишък

Държавната служба е желана заради сигурността по време на криза и гарантираната заплата

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10