Nestle преговаря с EQT за продажба на бизнеса с грижа за кожата
Цената на сделката с инвестиционната компания може да достигне 10 млрд. долара
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Nestle започва преговори с частната инвестиционна компания EQT за продажбата на линията си за грижа за кожата. Сделката може да е на стойност 10 млрд. долара, твърдят четирима души запознати с въпроса пред Financial Times. Швейцарският хранителен гигант получи оферти също така от инвестиционната компания KKR и от консорциум, воден от Advent International и Cinven. Unilever също е обмисляла оферти за дял от бизнеса, която включва продуктите Cetaphil и Proactiv.
Продажбата на поделението е част от усилията на главния изпълнителен директор Марк Шнайдер да оптимизира бизнеса и да заложи на най-силните страни - производството на кафе, вода, грижа за домашни любимци и развойна дейност в сферата на науките за храните.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Реклама .. както когато гледате нещо по ютуб..
Смята ли Капитал, ...и вие, Светлана Митрова, или каквото там ви е партизанското име,,, да огражда рекламните матрияли.... откровено? Напр.
Да рекламирате безплатно продукта
Ядлива кафе чаша, издържаща 40 мин. произведждаща се в Пловдив?
Нема да и напиша марката, ама Нестле биха я глътнали както чичо Скрудж... Тия пичове е нужно да станат милиардери и да ви начукат протестантската гратова статия там отзад, дето сте заченати...
Гиди рекламанти
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход