Nestle преговаря с EQT за продажба на бизнеса с грижа за кожата

Цената на сделката с инвестиционната компания може да достигне 10 млрд. долара

Nestle започва преговори с частната инвестиционна компания EQT за продажбата на линията си за грижа за кожата. Сделката може да е на стойност 10 млрд. долара, твърдят четирима души запознати с въпроса пред Financial Times. Швейцарският хранителен гигант получи оферти също така от инвестиционната компания KKR и от консорциум, воден от Advent International и Cinven. Unilever също е обмисляла оферти за дял от бизнеса, която включва продуктите Cetaphil и Proactiv.

Продажбата на поделението е част от усилията на главния изпълнителен директор Марк Шнайдер да оптимизира бизнеса и да заложи на най-силните страни - производството на кафе, вода, грижа за домашни любимци и развойна дейност в сферата на науките за храните.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    selofia avatar :-?
    Селофия
    • + 1

    Реклама .. както когато гледате нещо по ютуб..

    Смята ли Капитал, ...и вие, Светлана Митрова, или каквото там ви е партизанското име,,, да огражда рекламните матрияли.... откровено? Напр.

    Да рекламирате безплатно продукта

    Ядлива кафе чаша, издържаща 40 мин. произведждаща се в Пловдив?

    Нема да и напиша марката, ама Нестле биха я глътнали както чичо Скрудж... Тия пичове е нужно да станат милиардери и да ви начукат протестантската гратова статия там отзад, дето сте заченати...
    Гиди рекламанти

    Нередност?
Нов коментар