С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
19 май 2019, 12:00, 3553 прочитания

Шуменската "Теси" планира 78 млн. евро приходи за 2019 г.

Компанията представи новия си "умен" бойлер с управление през интернет

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българският производител на електрически бойлери и отоплителни уреди Tesy отчита близо 8% ръст на приходите от продажби за 2018 г., които достигат до 62 млн. евро. "Целта за тази година е да достигнем 78 млн. евро оборот", съобщи за "Капитал" Емануил Тотев, търговски директор на "Теси" ООД. Тоест шуменският производител предвижда ръст в продажбите с 25%.

През 2018 компанията промени организацията на пазарите си. "Обособихме четири района според географска близост, сходство на култури, наличие на фирмени задгранични дъщерни дружества. Резултатът е по-добро познаване и обслужване на клиентите, по-добър фокус върху потребностите им. Тази реорганизация ни забави и осуети планирания двуцифрен ръст на продажбите, но ще даде резултати през тази година", коментира Емануил Тотев.


Internet of Things

През 2018 компанията инвестира 7 млн. лева в производствени сгради и активи, разширения, подобрения, транспортни средства. Част от инвестициите са предназначени и за най-новия фирмен продукт - електрическия бойлер BelliSlimo.

"В уреда са вложени редица иновативни и патентовани фирмени решения. BelliSlimo е с най-висок клас на енергийна ефективност при бойлерите - В, предлага гъвкаво управление през интернет и е с компактни размери, които позволяват и хоризонтално, и вертикално монтиране, както и вграждане в кухненски шкаф например", обясни Анита Стоянова, продуктов мениджър в "Теси".



Новият уред е част от гамата Tesy Cloud, която включва продукти от ново поколение. През 2017 "Теси" пусна на пазара електрическия "умен бойлер" Modeco Cloud, който бе предшестван от електрически конвектор с интернет управление.

Пореден нов продукт

Новост е предстоящото производство на термопомпи за битова гореща вода, които досега са били част от листата на италианска компания партньор. За целта българската фирма вече е инвестирала в лаборатория и в нова производствена линия, а очакванията са тестовото производство да започне през есента, уточни Емануил Тотев.

"Теси" е създадена през 1993 г. и е част от "Фикосота холдинг". Заетите в компанията са над 850. Дружеството оперира в четири продуктови категории и има четири завода - три в Шумен и един в Смядово.

Заводът за електрически бойлери е с капацитет над 1.2 млн. уреда годишно. Той бе изграден през 2016 с инвестиция 15 млн. лв., която позволи удвояване на производството. В Завода за бойлери с индиректно загряване и термопомпи могат да бъдат произведени 50 хил. броя за година, в Завода за панелни конвектори - над 200 хил., а в Завода за маслени радиатори в Смядово - над 300 хиляди.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Бил Макдермът се оттегля от управлението на SAP Бил Макдермът се оттегля от управлението на SAP

Американският мениджър управлява германската софтуерна компания повече от десетилетие и утрои пазарната й оценка

14 окт 2019, 453 прочитания

Проектът на Facebook за криптовалута започна да се пропуква Проектът на Facebook за криптовалута започна да се пропуква

EBay, Stripe, Mastercard и Visa обявиха, че се оттеглят от него, след като това вече направи PayPal

14 окт 2019, 592 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
САЩ може да облекчат временно търговските санкции срещу Huawei

Китайската компания се опитва да се справи с критичната ситуация

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света