Walmart ще се състезава с Google, Amazon и Facebook в областта на рекламата

Ритейл гигантът ще представи предимствата на модела си на събитие в Ню Йорк следващата седмица

Walmart се прицелва и в дела, който Google губи
Walmart се прицелва и в дела, който Google губи
Walmart се прицелва и в дела, който Google губи    ©  Kamil Krzaczynski
Walmart се прицелва и в дела, който Google губи    ©  Kamil Krzaczynski
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Американският ритейл гигант Walmart ще се срещне за първи път с големи производители на потребителски стоки и рекламни агенции следващата седмица в Ню Йорк. Целта е да представи рекламния си бизнес, след като обнови уебсайта и магазините си. Компанията ги предоставя под формата на платформа за други компании, които се опитват да достигнат до потребителите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.