С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
3 29 май 2019, 15:21, 4781 прочитания

"Кауфланд" откри втори IT център в България

Заетите разработчици са 110, а до края на 2020 г. броят им ще се удвои

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Kaufland Service IT HUB откри своя втори офис в България. Компанията създава технологични решения за най-голямата европейска група в сектор търговия – Schwarz ("Шварц"), част от която са веригите "Кауфланд" и "Лидл".

От девет до 200


Началото на дейността на Kaufland Service IT HUB в страната е през 2017 г., след като преди това е направена оценка на IT сектора и възможностите на държавите от групата. При старта екипът е от девет софтуерни специалисти, които работят по направленията Mobile Development & SAP Development. През 2018 г. заетите вече са 55, направленията за работа също растат (SAP Basis, Java, SharePoint, BI, CA).

С втория офис разработчиците ще достигнат 110, а до края на 2020 г. броят им ще бъде удвоен, стана ясно при официалното откриване на офиса.

"В България има много талантливи хора, висококвалифицирани специалисти и добра инфраструктура. Тук успяхме да намерим специалисти, от които силно се нуждаем, за да продължим разширяването на нарастващия IT бизнес на групата", обясни избора Роко Геринг, член на управителния съвет на Schwarz IT.



За цял свят

Концепцията на Kaufland Service IT HUB не е на аутсорсинг компания, уточняват от българското дружество. Това е най-големият хъб на Schwarz IT. Фирмата работи по множество общи проекти и софтуерни продукти с колегите си в Германия и разработва технологии, които улесняват както клиентите в над 11 500 хипермаркета на Schwarz на три континента, така и над 400 хил. служители в групата.

"В София поддържаме бизнес на един световен играч с оборот от 100 млрд. евро за 2018 г., като предлагаме иновативни IT продукти и решения, подпомагащи развитието на основната дейност на групата Schwarz – ритейла. Това са услуги и продукти с голяма добавена стойност. Успяваме да сме конкурентоспособни в изключително бързо променяща се бизнес среда", заяви Михаил Петров, изпълнителен директор на "Kaufland Service IT HUB България".

Предизвикателствата към действащата IT компания са свързани с динамиката на IT пазара, бързо развиващите се технологии и нарастващите изисквания на клиентите, стана ясно по време на пресконференцията.
Още един IT център на Schwarz в България

През април 2018 г. другата компания от групата Schwarz - "Лидл", откри в София високотехнологичен IT център за развойна дейност, който отговаря за ключови IT проекти на международната верига. Основната му дейност е разработването на специфични платформи, системи и решения за онлайн търговията като нова и допълваща посока на сегашния стационарен бизнес на "Лидл".

Центърът е част от "Лидл България", но комуникира с централата на групата в Германия. "Лидл" има такива структури и в Германия, Испания и Румъния. Schwarz избра страната ни след надпревара между няколко европейски държави заради успешното присъствие на "Лидл България" в региона, наличието на висококвалифицирани български IT специалисти и динамичното развитие на IT сектора, обясниха при откриването от веригата.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Два кандидата привлече повторният конкурс за мениджър на стартъп фонд Два кандидата привлече повторният конкурс за мениджър на стартъп фонд

Фондът за ускоряване и начално финансиране ще трябва да разпредели 35.6 млн. лв. публичен ресурс

23 юли 2019, 706 прочитания

"Агрополихим" инвестира 26 млн. лв. в нов резервоар за амоняк "Агрополихим" инвестира 26 млн. лв. в нов резервоар за амоняк

Компанията ще разшири капацитета си за складиране на суровината, която е основна за производството на азотни торове

23 юли 2019, 709 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Витоша ски" се оказа с краен собственик италиански бизнесмен

Ерик Гумерер е съосновател и изпълнителен директор на TechnoAlpin, световен лидер при съоръженията за изкуствен сняг

Държавата с най-отворените данни в света

Как България неволно настигна скандинавските страни по публичност на доходите

Кой взима летище София

Изненадващо обединението между фонда Meridiam и Strabag беше обявено за концесионер. Победителят предложи най-ниската инвестиционна оферта

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

До Луната и напред

Светът отбелязва 50-годишнината от стъпването на човека на Луната с още по-амбициозни космически програми

Made in Poland

"АБВ на полския дизайн" в Пловдив изследва един век история и поставя въпроса за преосмислянето на миналото