Вместо в клон - по телефон

Банките полагат все повече усилия да привличат клиентите си към електронното банкиране чрез нови приложения и по-ниски такси.

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

В банковия сектор се водят две тихи битки на един не толкова видим фронт - този на електронното банкиране. Първата е с навиците на клиентите - да ги приучат да ползват дигиталните нововъведения, което за по консервативните си е предизвикателство. А втората - между банките за привличане на вече "покръстените" е-потребители.

През последните години банките вложиха доста средства и усилия да развият и наложат своите онлайн платформи (било през компютър или телефон) и сега са жадни за това да ги монетизират. А това означава повече употреба, което да позволи минимизиране на човешкия фактор, а с него и оптимизиране на разходите. За да се случи това, банките са все по-склонни да заложат на win-win стратегия - да побутнат клиентите си към онлайн приложенията си с по ниски такси или различни други бонуси. Плюс, че и пестят и време, а то според клишето пак е пари.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rrj04579546 avatar :-|
    damyanov_ivan

    Георги Георгиев- изнася информация за клиенти, внимавайте с този човек

    Нередност?
  • 2
    xlr28588192 avatar :-|
    Maria Damianova

    Има служител на име Георги Георгиев, който се занимава само и конкретно с измами и кражби. Вкарва клиентите си в дългове и затруднения, а после им иска рушвети.

    Нередност?
  • 3
    bsn45579546 avatar :-|
    samuil.kostov.129

    Здравейте, искам да се оплача от въпросният господин Георгиев, подхлъзна ме точно по описаният по-горе начин. Явно да изнудва хора е често срещана практика при него. Надявам се да се вземат мерки.

    Нередност?
  • 4
    rsx10579546 avatar :-|
    Дилян Пеев

    До кога Г.Георгиев ще продължава да злоупотребява с пациенти? Явно има доста потърпвши.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал