Вместо в клон - по телефон

Банките полагат все повече усилия да привличат клиентите си към електронното банкиране чрез нови приложения и по-ниски такси.

В банковия сектор се водят две тихи битки на един не толкова видим фронт - този на електронното банкиране. Първата е с навиците на клиентите - да ги приучат да ползват дигиталните нововъведения, което за по консервативните си е предизвикателство. А втората - между банките за привличане на вече "покръстените" е-потребители.

През последните години банките вложиха доста средства и усилия да развият и наложат своите онлайн платформи (било през компютър или телефон) и сега са жадни за това да ги монетизират. А това означава повече употреба, което да позволи минимизиране на човешкия фактор, а с него и оптимизиране на разходите. За да се случи това, банките са все по-склонни да заложат на win-win стратегия - да побутнат клиентите си към онлайн приложенията си с по ниски такси или различни други бонуси. Плюс, че и пестят и време, а то според клишето пак е пари.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал