Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 1 юни 2019, 14:07, 3012 прочитания

Amazon обмисля да купи безжичната мобилна услуга Boost на T-Mobile

Компанията е известна с пробивите си в най-различни сектори, а потенциалната сделка се оценява на около 4.5 млрд. долара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Технологичният гигант на Джеф Безос Amazon обмисля да купи предплатената безжична услуга за мобилни телефони Boost Mobile. Тя е собственост на американските телекоми T-Mobile и Sprint, обясняват двама източници на Reuters.
Boost Mobile използва мрежата на Sprint, за да предоставя безжични услуги на потребителите в САЩ.

Главната причина за решението на Amazon да купи един от предплатените брандове на Sprint е, че сделката може да ѝ позволи да използва новата безжична мрежа на T-Mobile за поне шестгодишен период. Това твърди един от източниците на изданието, като добавя, че технологичният гигант би се заинтригувал от всеки безжичен спектър, който се продава.

Amazon е навсякъде


Изглежда, компанията на Безос иска да изпробва иновативните си стратегии и на този пазар. Тя вече започна да трупа опит в сферата, като в момента предлага телефонни обаждания чрез колонките си Echo. Те използват домашната телефонна услуга на даден човек и позволяват на устройство с активиран гласов асистент Alexa да набира телефонни номера.
Първоначално решението на Amazon беше посрещнато с известна изненада, но компанията е показала, че обича да експериментира в различните сектори. И да успява в тях.

Amazon е пример за компания, която се пробва в най-различни сектори, но и успява в тях. Тя стартира с бизнеса си с книги, а после реши да завие към продукцията на оригинални телевизионни шоута за абонати на Amazon Prime. А към днешна дата стои на една позиция с технологични гиганти като Alphabet, Apple и Facebook.

Интересът на T-Mobile и Sprint

T-Mobile и Sprint вече обещаха да продадат Boost като част от мерките си за ограничаване на пазарния си дял в бизнеса. Целта им е да получат одобрение от регулаторите за планираното им сливане на стойност 26 млрд. долара. Правното министерство на САЩ обаче трябва да знае кой ще бъде купувачът, за да прецени, че бизнесът ще остане жив и конкуренцията ще се запази.



Доставчиците също така обмислят да се откажат от безжичния спектър или ефирните вълни, за да успеят да се преборят за сливането си. Ако то бъде одобрено, САЩ ще останат само с три доставчика на безжични услуги вместо с четири. От регулаторите за защита на потребителите пък изразиха своите опасения, че решението може да увеличи цените за крайните потребители на мрежата и затова искат гаранция за допълнителен конкурент.

Сумата

Услугата Boost може да бъде продадена за близо 3 млрд. долара, коментират потенциални купувачи. За този месец анализаторите изчисляват, че услугата има между 7 и 8 млн. клиенти. Според тях сделката може да бъде оценена на 4.5 млрд. долара, ако включва безжичен спектър и честоти. От Sprint не пожелаха да дадат информация за точния брой на клиентите на Boost.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Правителството тества шпионски и аналитични софтуери за следене на коронавируса Правителството тества шпионски и аналитични софтуери за следене на коронавируса

По неофициална информация МВР и "Информационно обслужване" вече експериментират с израелската платформа Wisdom Stone

1 апр 2020, 3 прочитания

АИКБ: Само компании, които не са в дълбока криза, могат да приложат схемата 23/77 5 АИКБ: Само компании, които не са в дълбока криза, могат да приложат схемата 23/77

Законът за извънредното положение трябва да бъде променен, за да помогне на повече хора в рамките на ресурса от 1 млрд. лв.

31 мар 2020, 3170 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Toyota сключва стратегически сделки в САЩ и Китай

Японската автомобилна компания се опитва да балансира в търговската война между Вашингтон и Пекин

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10