Salesforce изненада инвеститорите с резултати над очакванията
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Salesforce изненада инвеститорите с резултати над очакванията

Salesforce изненада инвеститорите с резултати над очакванията

След новините цената на акциите на един от лидерите в достачките на облачни услуги се повиши

2806 прочитания

© В© Robert Galbraith / Reuters


Един от лидерите в доставките на облачни услуги Salesforce, който напоследък се ориентира към онлайн продажбите, надмина очакванията на анализаторите за тримесечните си приходи и печалба, съобщава Reuters.

След новината за по-добрите от очакваното резултати компанията повиши прогнозата си за годишната коригирана печалба за 2020 г., като очаква тя да е в диапазона 2.88-2.90 долара на акция, както и приходите да достигнат 16.10-16.25 млрд. долара. Средната прогноза на анализаторите е за печалба от 2.66 долара на акция при 16.12 млрд. долара приходи. Цената на книжата на базираната в Сан Франциско компания се повиши с близо 3% след обявяването на резултатите.

Причините

Основната причина зад доброто представяне на компанията е по-голямото търсене от страна на клиентите на водещия продукт на компанията Sales Cloud. Приходите от него са се увеличили с 11% до 1.1 млрд. долара през първото тримесечие. Общите приходи за тримесечието са нараснали с 24% до 3.74 млрд. долара.

Нетната печалба на Salesforce се е увеличила до 392 млн. долара, или 49 цента на акция, за трите месеца до края на април. Година по-рано печалбата е била 344 млн. долара, или 46 цента на акция.

"Salesforce е на ранен етап от международната си експанзия, която предполага потенциал за растеж", коментира анализаторът от New England Investment & Retirement Group Браян Пири.

Salesforce и други доставчици на услуги в облака се възползват от нарастващата тенденция сред компаниите да пренасочват операциите си към по-евтини, облачно базирани услуги. Миналата седмица по-малкият конкурент на компанията - Workday, отчете по-добри от очакваните тримесечни печалби и приходи, след като успя да подпише повече договори с клиенти за ползването на нейния облачен финансов софтуер и такъв за управление на човешките ресурси.

Миналата година Salesforce купи американската софтуерна компания MuleSoft, като сделката е показателна за желанието на главния изпълнителен директор Марк Беньоф да разшири портфолиото с облачни услуги на компанията. Salesforce вече държи над 18% от световния пазар на софтуер за управление на връзки с клиентите, следван от Oracle с 9.4%, според данни от 2016 г., предоставени от изследователската фирма IDC.

MuleSoft прави софтуер, който предоставя на фирмите инструменти за автоматично интегриране на различни приложения, устройства и разнородни данни, за да подпомогнат на мрежите да работят по-бързо. Сред най-големите клиенти на компанията са Coca Cola, McDonald's и Spotify.

Един от лидерите в доставките на облачни услуги Salesforce, който напоследък се ориентира към онлайн продажбите, надмина очакванията на анализаторите за тримесечните си приходи и печалба, съобщава Reuters.

След новината за по-добрите от очакваното резултати компанията повиши прогнозата си за годишната коригирана печалба за 2020 г., като очаква тя да е в диапазона 2.88-2.90 долара на акция, както и приходите да достигнат 16.10-16.25 млрд. долара. Средната прогноза на анализаторите е за печалба от 2.66 долара на акция при 16.12 млрд. долара приходи. Цената на книжата на базираната в Сан Франциско компания се повиши с близо 3% след обявяването на резултатите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK