С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 юни 2019, 15:27, 2515 прочитания

Salesforce изненада инвеститорите с резултати над очакванията

След новините цената на акциите на един от лидерите в достачките на облачни услуги се повиши

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Един от лидерите в доставките на облачни услуги Salesforce, който напоследък се ориентира към онлайн продажбите, надмина очакванията на анализаторите за тримесечните си приходи и печалба, съобщава Reuters.

След новината за по-добрите от очакваното резултати компанията повиши прогнозата си за годишната коригирана печалба за 2020 г., като очаква тя да е в диапазона 2.88-2.90 долара на акция, както и приходите да достигнат 16.10-16.25 млрд. долара. Средната прогноза на анализаторите е за печалба от 2.66 долара на акция при 16.12 млрд. долара приходи. Цената на книжата на базираната в Сан Франциско компания се повиши с близо 3% след обявяването на резултатите.


Причините

Основната причина зад доброто представяне на компанията е по-голямото търсене от страна на клиентите на водещия продукт на компанията Sales Cloud. Приходите от него са се увеличили с 11% до 1.1 млрд. долара през първото тримесечие. Общите приходи за тримесечието са нараснали с 24% до 3.74 млрд. долара.

Нетната печалба на Salesforce се е увеличила до 392 млн. долара, или 49 цента на акция, за трите месеца до края на април. Година по-рано печалбата е била 344 млн. долара, или 46 цента на акция.



"Salesforce е на ранен етап от международната си експанзия, която предполага потенциал за растеж", коментира анализаторът от New England Investment & Retirement Group Браян Пири.

Salesforce и други доставчици на услуги в облака се възползват от нарастващата тенденция сред компаниите да пренасочват операциите си към по-евтини, облачно базирани услуги. Миналата седмица по-малкият конкурент на компанията - Workday, отчете по-добри от очакваните тримесечни печалби и приходи, след като успя да подпише повече договори с клиенти за ползването на нейния облачен финансов софтуер и такъв за управление на човешките ресурси.

Миналата година Salesforce купи американската софтуерна компания MuleSoft, като сделката е показателна за желанието на главния изпълнителен директор Марк Беньоф да разшири портфолиото с облачни услуги на компанията. Salesforce вече държи над 18% от световния пазар на софтуер за управление на връзки с клиентите, следван от Oracle с 9.4%, според данни от 2016 г., предоставени от изследователската фирма IDC.

MuleSoft прави софтуер, който предоставя на фирмите инструменти за автоматично интегриране на различни приложения, устройства и разнородни данни, за да подпомогнат на мрежите да работят по-бързо. Сред най-големите клиенти на компанията са Coca Cola, McDonald's и Spotify.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 1048 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 804 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Имотите в София ще поскъпнат с между 3.5 и 5% през 2019 г.

Асоциацията на предприемачите поиска съкратени административни срокове и по-лесно възстановяване на ДДС за дарения

Още от Капитал
Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

20 въпроса: Даниела Костова

Тя претворява различни житейски ситуации в работата си като художник, а най-амбициозният й проект беше реализиран това лято във Виена

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10