С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
18 юни 2019, 11:10, 1581 прочитания

Gucci разширява онлайн търговията си

Компанията цели да увеличи приходите си от продажби на дребно в собствени сайтове

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията, собственик на Gucci – Kering, ще затегне контрола върху онлайн търговията с продукти на марките си и ще фокусира дейността си в собствените сайтове. По този начин ще може да се следят предпочитанията на крайните потребители, съобщава Reuters.

Началото


Луксозните марки навлизат в онлайн търговията по-късно от достъпните "fast fashion" компании, тъй като те изключително много държаха да контролират дистрибуцията и ценообразуването, като по този начин гарантираха изключителността на луксозните продукти.

Kering вече обяви, че ще си върне обратно контрола върху уеб продажбите на марки като Balenciaga и Alexander McQueen, които са се продаваха от Yoox Net-A-Porter (YNAP) - онлайн търговец на дребно, който вече е собственик на конкурентната група Richemont.

Какво предстои



Съвместната дейност с YNAP ще приключи през второто тримесечие на следващата година, обяви пред група от инвеститори дигиталният директор на Kering Грегъри Буте.

В стремежа си да увеличи онлайн продажбите, компанията иска да превърне голяма част сътрудничеството си с трети страни като мултибранд търговци на дребно като Farfetch или Matchesfashion.com в това, което наричат онлайн концесии. В тези концесии Kering трябва да контролира всичко - от продуктовия асортимент до тяхното представяне.

"Всеки път, когато преминем от търговия на едро към концесия, виждаме съществено увеличаване на продажбите", каза Буте. Kering "не е против търговията на едро" и не възнамерява да прекрати отношенията си с трети страни като цяло, добавя той.

В индустрията за луксозни стоки, електронната търговия представлява около 10% от бизнеса днес и трябва да достигне 25% от продажбите до 2025 г., прогнозират анализатори от консултантската компания Bain.

Конкуренцията

Буте каза, че Kering може да бъде отворена за присъединяване към блокчейн технологията, която LVMH разработва, за да подпомогне проследяването на доставките и удостоверяването на продуктите в индустрията, която често е заплашвана от фалшивите стоки онлайн.

Общите онлайн продажби на Kering - когато се включва и бизнесът чрез платформи на трети страни, изчислени на дребно, достигнаха 9.4% от приходите на групата за 2018 г. Уеб продажбите чрез собствените си сайтове и онлайн концесиите съставляват 4.7% от приходите на компанията.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Китайската Tencent отчете ръст на печалбата, но по-ниски приходи от очакваното Китайската Tencent отчете ръст на печалбата, но по-ниски приходи от очакваното

Технологичната компания се опитва да овладее разходите и се фокусира върху бизнеса с услуги заради силния държавен контрол при игрите

17 авг 2019, 767 прочитания

TAD Group ще заведе ответно дело срещу България 2 TAD Group ще заведе ответно дело срещу България

Американската компания-майка също е собственост на обвиняемия Иван Тодоров

17 авг 2019, 1651 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Deutsche Bank планира да създаде "лоша банка" за 50 млрд. евро

Тя ще свие дейността си или ще затвори американските си операции за инвестиционно банкиране

Арх. Борислав Игнатов: Всеки лев от данъците трябва да добавя качество на живота

Кандидатът за кмет на София на "Демократична България" пред "Капитал"

Сметищата на гнева в Русия

Боклукът се превръща в политически проблем, който канализира недоволството и обединява различни групи около една кауза

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

За нишките и хората

Чихару Шиота се завръща в Япония с първа голяма ретроспектива

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда