Трилентовата търговска марка на Adidas беше обявена за невалидна от Съда на ЕС

Причината е, че не е могла да придобие отличителен характер на територията на Европейския съюз

Adidas описва своята марка като "три паралелни успоредни ивици с еднаква ширина, разположени върху стоката, независимо в коя посока"
Adidas описва своята марка като "три паралелни успоредни ивици с еднаква ширина, разположени върху стоката, независимо в коя посока"
Adidas описва своята марка като "три паралелни успоредни ивици с еднаква ширина, разположени върху стоката, независимо в коя посока"    ©  Reuters
Adidas описва своята марка като "три паралелни успоредни ивици с еднаква ширина, разположени върху стоката, независимо в коя посока"    ©  Reuters

Съдът на Европейския съюз обяви марката на Adidas, изобразяваща три успоредни ленти, за невалидна. Причината е, че ѝ липсва отличителен характер, който да позволява всички 28 членки на ЕС да я разпознаят, съобщава Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар