Spark добави още 28 електромобила BMW i3s и Hyundai Ioniq
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Spark добави още 28 електромобила BMW i3s и Hyundai Ioniq

Предлаганите в платформата BMW i3s ще са 15

Spark добави още 28 електромобила BMW i3s и Hyundai Ioniq

Предлаганите коли в приложението вече надхвърлят 200

Константин Николов
5110 прочитания

Предлаганите в платформата BMW i3s ще са 15

© Spark


Услугата за споделена мобилност Spark добави нови 28 електрически автомобила към автопарка си. От тях 15 са BMW i3s, а другите 13 - Hyundai Ioniq. Така предлаганите през платформата електромобили вече са над 200 от осем различни модела, покриващи различни класове. Моделите на Hyundai вече са налични в приложението, а тези на BMW ще се появят до дни, обявиха от компанията.

"С добавянето на премиум сегмент в SPARK уверено можем да кажем, че в нашата услуга има електромобили, които покриват всички нужди на потребителите ни", обяви в официалното съобщение от компанията Стефан Спасов, изпълнителен директор на "Spark България". До края на годината броят на електрическите коли на Spark трябва да достигне 300. През тази година бяха добавени и около десет Nissan Leaf от второ поколение и десетки Huyndai Kona, чийто брой трябва да надхвърли 100 до края на годината. Те бяха добавени към над стоте Volksagen e-Up, първото поколение на Nissan Leaf и товарни и пътнически бусове Nissan.

Цената на i3s и Ioniq ще е за премиум услуга и ще е най-високата досега в платформата - 60 стотинки на минута и първоначална такса от 7.20 лв. за първите 12 минути спрямо съответно 50 стотинки и 6 лв. за такса за добавените по-рано през годината Nissan Leaf и десетки Huyndai Kona. Таксата за наемане на всички нови модели за цял ден е 109 лв. и допълнителна такса на километър след преминаването на 200 км.

От "BMW България" заявиха, че с добавянето на i3s все повече потребители ще могат да се запознаят с предимствата на модела, който е изграден от нулата като изцяло електрически автомобил. Купето е първото в серийно производство, направено от свръхлекия карбонов композит. i3s е с най-голямата досега батерия в серията от 120 Aч и може да премине 280 км с един заряд. Близък е пробегът и на Hyundai Ioniq. И двата модела разполагат с пълни екстри.

Потребителите на Spark в България вече са близо 45 000 души, като през тази и следващата година освен разширяването на парка целта на компанията е да добавя и все повече зони на покритие в София. Колите в платформата са почти 25% от всички електромобили по българските пътища, които според данните на КАТ са около 870 в края на май. Съвсем скоро предстои и пускане на услугата в Букурещ, където тя ще тръгне с около 70 автомобила.

Услугата за споделена мобилност Spark добави нови 28 електрически автомобила към автопарка си. От тях 15 са BMW i3s, а другите 13 - Hyundai Ioniq. Така предлаганите през платформата електромобили вече са над 200 от осем различни модела, покриващи различни класове. Моделите на Hyundai вече са налични в приложението, а тези на BMW ще се появят до дни, обявиха от компанията.

"С добавянето на премиум сегмент в SPARK уверено можем да кажем, че в нашата услуга има електромобили, които покриват всички нужди на потребителите ни", обяви в официалното съобщение от компанията Стефан Спасов, изпълнителен директор на "Spark България". До края на годината броят на електрическите коли на Spark трябва да достигне 300. През тази година бяха добавени и около десет Nissan Leaf от второ поколение и десетки Huyndai Kona, чийто брой трябва да надхвърли 100 до края на годината. Те бяха добавени към над стоте Volksagen e-Up, първото поколение на Nissan Leaf и товарни и пътнически бусове Nissan.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK