Как търговската война между САЩ и Китай удари автомобилните производители

Бизнесът е принуден да компенсира икономическия национализъм и високите мита

Продажбите в Китай се свиха за първи път от 1990 г. насам, отчасти заради несигурността, породена от търговската война.
Продажбите в Китай се свиха за първи път от 1990 г. насам, отчасти заради несигурността, породена от търговската война.
Продажбите в Китай се свиха за първи път от 1990 г. насам, отчасти заради несигурността, породена от търговската война.    ©  В© John Sommers Ii / Reuters
Продажбите в Китай се свиха за първи път от 1990 г. насам, отчасти заради несигурността, породена от търговската война.    ©  В© John Sommers Ii / Reuters

Брандовете също не са защитени от търговските конфликти, когато става въпрос за физически стоки. За да продължат да се развиват, те трябва да докажат, че не могат да бъдат заменени, обяснява Елспет Чунг, директор в компанията за измерване на пазарната стойност на различни марки BrandZ, пред Financial Times. "Не става въпрос за продукта, а за това от какво клиентите се нуждаят в ежедневието си", казва тя. За да се компенсират високите тарифи, наложени от САЩ и Китай, цените растат. Марките ще трябва да оправдаят това. Например американските компании в Китай вече усещат лошите последици върху себе си", добавя тя.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар