С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 1 юли 2019, 12:03, 1781 прочитания

BMW очаква печалбата от електромобили да се изравни с тази от традиционните

Баварският автомобилопроизводител предвижда продажба на 23 модела електрически и хибридни превозни средства

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
BMW очаква печалбата от продажбата на електрически автомобили да се изравни с тази от традиционните й преди 2025 г. Това прави компанията един от първите големи автомобилопроизводители, заявили прогнозите си за особено голяма възвращаемост от новата технология, съобщи Financial Times.

Главният финансов директор на компанията Никълъс Питър каза, че очаква маржовете от продажбата на електромобили да се изравнят с тези на сегашните модели BMW "през 2025 г. или по-рано". Той добави, че е трудно да се определи точна дата поради "несигурности около публичното приемане", а и не спомена ориентировъчна инвестиционна сума, която компанията е вложила в разработването на новите автомобили.


Баварската компания си е заложила цели за продажбата на 23 електрически или хибридни превозни средства от 2023 г. до 2025 г., като половината от тях ще се придвижват само на батерии.

Повече станции, повече километри пробег

Автомобилният производител прогнозира 30% скок в продажбите до средата на следващото десетилетие. Компанията ще преодолее потребителските притеснения, свързани с практичността на електромобилите, като осигури повече станции за зареждане и повече километри пробег с едно зареждане на батериите.



Volkswagen е компанията, която зададе темпото за развитието на електрическите автомобили, като обяви, че ще инвестира 50 млрд. евро за превозни средства на батерии. Американската Ford планира да инвестира 11 млрд. долара.

Производствените разходи перспективно намаляват

Очаква се разходите за производство на новите електроколи да намалеят, тъй като автомобилните производители започват производството на все по-голям брой превозни средства на батерии.

Анализатори от UBS неотдавна изчислиха производствената цена на електрическия автомобил Chevrolet Bolt на 28 700 долара в сравнение с продажната му цена от 37 000 долара. От съпоставката обаче се вижда, че компанията има загуба от 7400 долара на кола.

В близкото бъдеще печалби от продажбите на електромобили очакват и други автомобилни групи като Honda, Fiat Chrysler, Daimler и др.

Компаниите инвестират усилено в разработването на "автомобилите на бъдещето", като се стремят към скорошна печалба, с която не само ще затвърдят иновативното си производство, но и ще изпълнят задължението си за намаляване на вредните въглеродни емисии след 2021 г. Целта е част от плана на ЕС за намаляване на вредните газове, а при липсата на мерки от страна на автомобилопроизводителите се предвиждат глоби от милиарди евро.

Капитал - брой 26

Текстът е част от седмичния Капитал. В новия брой ще прочетете още:

  • Операция "Изпиране"
  • Най-големите компании в България през 2018 г.
  • Вълка - новият най-голям клиент на ББР

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 31 август

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Възходът и падението на General Electric Възходът и падението на General Electric

Гигантът има динамична 127-годишна история, като от икона на американската икономика се превръща в обект на разследване за масивна финансова измама

23 авг 2019, 431 прочитания

Пробуждането на къмпингите Пробуждането на къмпингите

Четири нови къмпинга се изграждат в Южна България

23 авг 2019, 484 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
САЩ доминират при сливанията и придобиванията на глобално ниво през второто тримесечие

Основната причина за това са мегасделки като тази между United Technologies и Raytheon на стойност 121 млрд. долара

Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

Буреносните облаци пак се сгъстяват

Растежът на българската икономика леко се забавя до 3.3%, в синхрон с цялостната тенденция в Европа

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

През Пулия с колела

Нагоре-надолу из Южна Италия - маршрути, места, полезни съвети

20 въпроса: Теодора Димова

Новият роман "Поразените" ни връща към събитията от 1944 г. и вече е в книжарниците