С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
11 юли 2019, 0:00, 2059 прочитания

"Групама Животозастраховане" подписа договор за закупуване на 100% акционерно участие в "Експрес Животозастраховане".

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Групама Животозастраховане" ЕАД, българско дъщерно дружество на Groupama Assurances Mutuelles обявява, че на 10 юли 2019 г. подписа договор за придобиване на 100% акционерно участие в животозастрахователнo дружество "Експрес Животозастраховане", част от "Банка ДСК" ЕАД, българско дъщерно дружество на Банка ОТП (OTP Bank Plc).

Тази сделка е важна стъпка в развитието на френската международна застрахователна група Groupama, чрез която ще се подобрят позициите ѝ в България в сегмента на животозастраховането и ще се укрепи дългогодишното стратегическо партньорството на застрахователя с "Банка ДСК" ЕАД.


Финансовото приключване на сделката се очаква да стане през последното тримесечие на 2019 г., след получаване на всички необходими регулаторни одобрения. Окончателното юридическо сливане на дружествата се планира през месец септември 2020 г.

Със сделката се очаква Групама да удвои пазарния си дял в България и да достигне позиция №3 в сегмента на застраховките за кредитополучатели с пазарен дял от 21% и позиция №5 в сегмент "Злополука" с пазарен дял от 9 %. Френският застраховател Групама е дългогодишен партньор в международен план с унгарската финансова група ОТП, част от която е "Банка ДСК". Очаква се Групама да подобри позициите си в България.

"Тази промяна с придобиването на "Експрес Животозастраховане" ще бъде признание за постиженията на Групама в България през последните няколко години, през които компанията доказа способността си да увеличава позициите си в ключови застрахователни сегменти, да разработва иновативни продукти и услуги, отговарящи на конкретни клиентки нужди, да поддържа успешни търговски взаимоотношения с Банка ДСК и други разнородни канали на дистрибуция, да развива служители и техните професионални таланти, както и да предвижда тенденции в застрахователната индустрия", заяви г-жа Селин Болар, изпълнителен директор на Групама в България.



За Групама : Обединяваща две застрахователни дружества "Групама Застраховане" и "Групама Животозастраховане" Групама в България е основана през 2009 г. и е част от френската международна банково-застрахователна група Groupama Assurances Mutuelles.

Компанията притежава над 450 000 индивидуални и корпоративни клиенти и има приходи от 34.5 млн. лева за 2018 г. Компанията заема 5-та позиция с пазарен дял от 10% в сегмента на застраховките за кредитополучатели, 6-та в сегмент "Злополука" с пазарен дял от 6% и 8-ма позиция в имуществено застраховане с пазарен дял от 6%. От датата на основаване до днес компанията е удвоила своя премиен приход. Рейтингът за финансова стабилност на Fitch Ratings за Groupama Assurances Mutuelles към месец юни 2019 г. е оценена на "А"; Перспектива "Позитивна".

За "Експрес Животозастраховане" : Първоначално основано под името ЗАД "Сожелайф България" през май 2007 г. от "Сосиете Женерал Застраховане" и "Сосиете Женерал Експресбанк", през януари 2019 г., след придобиването му от Банка ДСК, дружеството става част от ОТП Груп и променя името си на "Експрес Животозастраховане".

Компанията заема позиция №7 в сегмента на животозастраховането в България с пазарен дял от 3,4% и приходи за 2018 г., възлизащи на 15 млн. лева. Дружеството разполага с повече от 250 000 индивидуални и корпоративни клиенти и предлага застрахователни продукти в няколко основни направления - застраховки за кредитополучатели, спестовни застраховки, застраховки при злополука, застраховки към банкови карти и сметки.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Huawei призна, че американските санкции се отразяват на бизнеса й Huawei призна, че американските санкции се отразяват на бизнеса й

Компанията не се справя с намирането на заместител на услугите на Google

21 окт 2019, 192 прочитания

Българската "Ботрон" попада в тазгодишната класация Deloitte Fast 50 Българската "Ботрон" попада в тазгодишната класация Deloitte Fast 50

Приходите на софтуерната компания растат с 503% в рамките на три години

21 окт 2019, 454 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Катерина Шопова: Търсим целенасочени, отговорни и сърцати хора

Директорът "Човешки ресурси" в "Лидл България" за добрите работодателски практики и предпочитанията на младите хора

Още от Капитал
Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

20 въпроса: Даниела Костова

Тя претворява различни житейски ситуации в работата си като художник, а най-амбициозният й проект беше реализиран това лято във Виена

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10