Профил


Майкъл Сьорслев, Copenhagen Airports International: Ще преместим всички нискотарифни оператори на Терминал 2, веднага след като го ремонтираме
Едуард Аркрайт, Groupe ADP: Би било голяма изненада, ако България избере друг за концесионер
Греъм Фъргюсън, Manchester Airport Group : Ще заложим на търговия на дребно, паркинги и развитие на недвижими имоти, за да не вдигаме таксите
Смятате ли, че процедурата за Летище София е правилно структурирана? Има ли риск от свръхофериране от страна на участниците, което да доведе до ръст на летищните такси? Бихте ли описали идеалната концесия на летище, която сте виждали?
Тиери Део: Вярваме, че концесията е добре структурирана и може да осигури добър баланс в дългосрочен план, ако концесионерът има разумен бизнес план. За нас перфектната концесия на летището следва да осигури точно необходимата услуга за обществото, в рамките на бюджета и навреме. Един от летищните проекти, с който много се гордеем, е летище Ла Гуардия в Ню Йорк, което доразвиваме с над 2 млрд. долара нови инвестиции централния терминал, като в същото време поддържаме в пълен обем всички летищните операции на това много натоварено летище.
Тиери Део: Инвеститорите на Meridiam в нашата европейска платформа са предимно пенсионни фондове, застрахователни компании или инвестиционни, както и мултинационални компании от Европа, Азия и Съединените американски щати.
Профил


Майкъл Сьорслев, Copenhagen Airports International: Ще преместим всички нискотарифни оператори на Терминал 2, веднага след като го ремонтираме
Едуард Аркрайт, Groupe ADP: Би било голяма изненада, ако България избере друг за концесионер
Греъм Фъргюсън, Manchester Airport Group : Ще заложим на търговия на дребно, паркинги и развитие на недвижими имоти, за да не вдигаме таксите
1 коментар
Никаква конкретика при отговорите на въпросите - само добри пожелания.